Musty Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 kan aldri tro at det er et rent stoff de greiene der, selv om det rene stoffet koker ved -183... er nok mixet med ettellerannet for å få det stivt i værste fall, hvis ikke det er feil stoff det er snakk om da Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Oxidationstal -2 Densitet 1,43 g/dm3 Smältpunkt -218,8°C Kokpunkt -183°C spis å bli glad Vi snakker om Silikagel her og ikke gassen oksygen... Silicagel er har forresten en sammensetning som ser omentrent slik ut: SiO2-(H2O)x altså en slags kvarts med bundet krystallvann. (Ikke skyt meg om jeg tar feil her) Endret 17. november 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
John P. Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heldigvis står det ikke noe på pappesken eller isoporen om at de ikke kan spises. -Mye billig mat der ja. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har hørt at det skal være en god erstatning for salt. Anbefales spesielt sammen med kjøttkaker og gryteretter. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Hmm. Får se om planten min overlver da. Lagde små poppelyder ved kontakt med vann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå