lenmor Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har erfaring eller en formening om hvordan That's Write 4x DVD-R 4,7GB fungerer på eldre dvd-spillere? Spilleren jeg skal bruke er en Panasonic A350. På forhånd takk! Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Min Pioneer DV-444S taklet disse platene supert. Men så spiller den stort sett alt som finnes... Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 That's Write 4x DVD-R er de desidert dårligste dvd platene jeg har vært borti De ville ikke engang skrive på sertifisert hastighet! De kan være produsert av lead data, princo eller vanguard. Samtlige lager lavkvalitetsplater Jeg tror de That's Write DVD-R platene som selges idag er vanguard slik som de jeg hadde. De blir totalt uleselige etter 3500MB. Hvis PI-feil overstiger 280 i større områder vil platen kunne få avspillingsproblemer. Her er PI-Feil over 12,7 millioner Dette er ikke et enkelt tilfelle. Samtlige av de That's Write 4x DVD-R platene jeg brant med min Nec ND-1300A 9 mnd siden er uleselige etter 3500MB og får avspillingsproblemer også før den tid. Styr laaaangt unna sier nå jeg Jeg understreker at dette er DVD-R og IKKE DVD+R! Lenke til kommentar
lenmor Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) ok... du får feil på alle platene? er det isåfall noen andre rimelige(maks 5kr) plater noen vil anbefale? Endret 17. november 2004 av lenmor Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kjøp heller ePerformance fra digitalimpuls....det er vel 95 kr pr 25 pack og de produseres av prodisc. De er flere lysår bedre enn TW. Lenke til kommentar
lenmor Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 takk... skal sjekke ut sjappa.. så er det vel bare å brenne på lav hastighet for å være sikker at de går i dvd spilleren.. er ny på dvd brenning, fikk 2mbit SYM linje idag så må nesten hoppe over på dvd'er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå