Ozelot Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) liker ikkje store lan, men små kose lan med kompiser er drit sosialt å koslig er absolut ingen gamer... Jaha ? Hørtes litt mystifikasjonistisk ut det der... Men er helt enig, små lan er best! Savner de gangene vi satt i kjelleren i kjerka vår og spilte cs, mens presten stod bak og heia på oss! Det var tider det! Endret 22. november 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 liker ikkje store lan, men små kose lan med kompiser er drit sosialt å koslig er absolut ingen gamer... Jaha ? Hørtes litt mystifikasjonistisk ut det der... Men er helt enig, små lan er best! Savner de gangene vi satt i kjelleren i kjerka vår og spilte cs, mens presten stod bak og heia på oss! Det var tider det! hehe... høres litt mistenkelig ut ja ... kom igjen.. vil høre flere meninger fra dere Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tja.. Syns LAN er sosialt jeg.. om det er lite eller stort.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Fått kontakt med masse nye folk jeg igjennom lan som jeg fortsatt har kontakt med. Dårlig med lan for tiden, men hender seg en sjelden gang jeg drar ut. Har vel i grunnen alt jeg trenger. Blir mest for å spele om jeg skal ut med boxen. Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er mer sosialt enn å sitte å spille hjemme ihvertfall Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hehe LAN er så absolutt sosialt! når jeg flytta så blei jeg invitert på lan første uka,da var vi 5 stk og er enda skikkelig gode kamerater=) LAN er sosialt! Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ja lan er definitivt sosialt... bedre en og dra på lan en og sitte trøkt foran skjermen aleine hjemme... men Jeje det er bare min mening En del i klassen min også som syns det er usosialt og dra på lan men hehe hva syns du DeFalk(Tommy) ("")q-_-p("") Lenke til kommentar
Havon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Vil nå i allefall si at små LAN med venner er mye mer sosialt en feks. TG.... Men etter min mening er alle LAN sosiale, hvis du vil ha det sosialt da Endret 29. november 2004 av Havon Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ja lan er definitivt sosialt... bedre en og dra på lan en og sitte trøkt foran skjermen aleine hjemme... men Jeje det er bare min mening En del i klassen min også som syns det er usosialt og dra på lan men hehe hva syns du DeFalk(Tommy) ("")q-_-p("") jeg mener det er sosialt.. som jeg mener å ha sagt tideligere ... Små lan er ganske sosiale fordi som oftest kjenner man alle de som er der ganske godt,, mens på store lan er det folk fra overalt:P .. så det blir litt mere prating på smålan... mener jeg... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) LAn er så sosialt som man gjør det til. Punktom? EDIT:Trykkfeil på snarvisitt Endret 3. desember 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Private LAN blir vel mer "intime" enn store LAN, ihvertfall her Digger å være på LAN, er ikke annet en underholdning hele veien! Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg mener: LAN er Sosialt! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 lan er sosialt ja, jeg og "gruppen" min fant 2 veldig koselige på tg for en del år siden, sitter sammmen med de på tg enda, har møtt dem noen ganger utenom tg også... har også skaffes oss en ny venn i sverige(dreamhack) Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Jeg har bare vært på LAN to ganger, og det var kun meg og èn kompis i kjelleren hans Men det var koselig... og gøy. Orker ikke tanken på store LAN. LAN'er hver dag på skolen og spiller HL og CS. (Går IKT). Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Lan = Sosialt Synes LAN er veldig sosialt jeg, man blir som regel kjent med masse nye mennesker. Og man sitter ikke bare hjemme foran skjermen. (Og hvis tilfelle er at du ikke for lov og gå på lan så kan du jo si at, hvis jeg alikavel kommer til og sitte hjemme foran pcen kan jeg ikke bare dra på lan og sitte på pcen sammen med venner og i det minste føre en samtale. . Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 små lan er koselige de, men liker også store lan, for jeg synes det er en begivenhet i seg selv, om dere skjønner hva jeg mener? Nesten som en konsert liksom.. Mange folk samlet på et sted, hvor alle har det gøy og koser seg. Lenke til kommentar
kjaure Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) LAN er veldig sosialt om man blir kjent med nye folk. Jeg har blitt venner med folk jeg ikke kjente så godt via LANs. For eksempel: Jeg blir venn med vennen til vennen min. Endret 9. desember 2004 av kjaure Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2004 både og tror jeg jaha... hvorfor det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå