DeFalk Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er lan sosialt, eller ikke? SKriv dine meninger om saken her Reker ,Eid Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 LAN er så sosialt du gjør det til selv. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Små lan med venner er ofte mer sosiale en store lan. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg synes LAN er veldig sosialt! Jeg er ingen gamer, jeg prioriterer heller å ha det gøy med venner osv. -PoW Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lan er sosialt ja. Mer sosialt enn å sitte hjemme foran tv'en hele dagen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lan er selvfølgelig sosialt hvis man tør å snakke Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg syntes det er sosialt med lan, men har et par stykker i klassen som påstar at man ikke er noe sosial i det hele tatt på lan,,, i følge dem er det mere sosialt å sitte hjemme å glane enn å dra på lan med venner.. jeje Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 liker ikkje store lan, men små kose lan med kompiser er drit sosialt å koslig er absolut ingen gamer... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Enig i det som står over her.. Lan er å blir akkurat så sosialt som man gjør det til selv.. Nå har jeg riktig nok bare vært på lan et par ganger.. 2 små hos en kompis og ett større her for litt over en mnd siden.. Synes det var så kult at jeg skal igjen nå førstkommende helg Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 LAN er veldig sosialt, liker ikke store LAN 50-60 mennesker ++. liker dem små... ett par - 10 - 15 stykker maks. Det viktigste er å ha det gøy med venner! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 lan er på en måte både og. du kan bli kjent med nye folk, men samtidig så får du ikke sett venna dine som ikke laner. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 LAN er sosialt etter min mening. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Smålan med kompisser er enormt sosialt og morsomt. Iallfall om natten når ein plager dei som skal sove. marius og øystein for eksempel, når dei småhomser seg:P det er morsomt det. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg synes LAN er ganske sosialt. Setter mer pris på private LAN, hos kamerater og slikt enn store LAN med flere tusen. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 LAN i stua med 7-8 kompiser... det er sosialt. LAN med flere hundre folk på blir gjerne kjedelig i lengden MYE mer moro å spille med vennegjeng enn med ukjente fra wherever!? Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Lan er sosialt, uansett kva folk seier. Eg ikkje gamer, men reiser på lan for å laste å møte folk. Her eg bur pleier det vere LAN 2 ganger i året, og da møtest alle som snakker sammen på irc osv på lan for å spille, game og laste Blir kjent med nye folk kvar gang. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Smålan med kompisser er enormt sosialt og morsomt. Iallfall om natten når ein plager dei som skal sove. marius og øystein for eksempel, når dei småhomser seg:P det er morsomt det. Det er seriøst noe av det teiteste jeg veit om. Hvorfor er det så kult å plage andre? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Smålan med kompisser er enormt sosialt og morsomt. Iallfall om natten når ein plager dei som skal sove. marius og øystein for eksempel, når dei småhomser seg:P det er morsomt det. Det er seriøst noe av det teiteste jeg veit om. Hvorfor er det så kult å plage andre? Jeg hater når folk plager meg når jeg sover, men det er derfor de gjør det... men det blir liksom bare morsomt dagen derpå uansett :!: Endret 22. november 2004 av aeinstein Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 det varierer fra nerd til nerd, men de fleste er jo sosiale på lan (men andre bare sitter å spiller cs). Som flere andre har sagt: Lan er så sosialt man gjør det til, selv Lenke til kommentar
MetaBaron Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Vel, som jeg sa til en kompis av meg som hadde fått seg kontaktlinser: "Du ser nu sjøl." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå