Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vil linja holde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil tenkte meg du får noe som kalles packet_loss... eller noe slikt, pga plutslig spiser den ene maskinen av din venn ca 70% av linja pga han er i et oppgjør mot en cs newb :p ...

Hvem er egentlig din levrandør av ADSL / Kabel ?

For hvis dette gjelder en helg og du har Nextgentel kan du sikkert få en deal med de at dere speliser 150 spenn, så har dere 8mbit over helga eller noe slikt er det, kanskje det var 4mbit. men det holder i massevis uansett :)

Lenke til kommentar
Hei =)

Meg og 2 andre kamerater skal linke hjemme hos meg i helga.

Jeg har en adsl linje på 700, og jeg er i tvil om denne linja vil holde for oss.

Det er kun gaming vi skal drive med.

-Morten

LoL det kommer til å funke fett

har spilte 2 stk på dobbel isdn, det funka fett. litt lagg ja. men det var ikke noe irriterende.. HF GL :)

Lenke til kommentar

dere snakker om ISDN, husk at ISDN har 64kbps upload, og de er tre stykker på 128kbps. Dvs 43kbps hver. Ikke det at det kommer til å lagge noe spess, men...

En ting vil jeg gjøre trådstarter oppmerksom på: Disse spillene har en måte å bestemme hvor mye båndbredde de forskjellige spillene skal bruke. Er den satt på maks VIL det lagge! Spiller ingen av nevnte spill, og kan derfor ikke hjelpe deg med endring av innstillinger.

Lenke til kommentar
Leverandøren er Telenor og upploadhastigheten er 128.

No er det faktisk ikkje sikkert at du får 128kbit/s, det ville eg ha testa. Ved dårleg kvalitet på linja eller for mange linjer inn til sentralen, so kan linja fort droppe til 40-80kbit/s. Veldig mange som ikkje oppdager det ved vanleg bruk, men som får seg ein aha opplevelse når dei legg inn IPtelefoni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...