Gå til innhold

For høye forventninger? FX5959 Ultra 256

aandersen

Anbefalte innlegg

JEg har hatt dette kortet nå siden det kom ut. Spør du meg har dette aldri fungert som det skal. Jeg kan jo først si hva slags annen HW jeg har slik at det lkan settes i sammenheng for de som forstår dette.

HK: abit kv7

ram: 1 gig

cpu: xp2500 @ 2312Mhz

Power: 300W standard greie (med 1cdrom, en HD, 2 vifter ca 0.13A, en liten vannpumpe og skjermkortet.

Dette er problemet. I spill skjennerelt for jeg dårlig fps. Jeg kan bare glemme antialias og anatosoprisk filtring etc! I doom3 kan je gkjøre på high uten noen av disse ana.. og anti.. aktivert men det går ikke bra! La meg si det slik at i hl2 har jeg allt i fra 100 til 20 i fps både med vsync, med refreshrate tvungern og uten! Selv i 640 har jeg 40 fps noen ganger i spill som CS fra 1998!

Kan det ha noe med power og gjøre? Har jeg for høye mål for kortet?

Hvis noen kan ta seg tid til og hjelpe meg hadde dfet vert evig takknemmelig. har slitt med dette i 1/2 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med drivere... har hørt at man må avinstallere de gamle driverene før man installerer de på nytt. Men siden du har slitt med dette problemet så lenge, så har du nok sikkert prøvd det og...

Hva med å koble fra alt som trekker strøm i maskina di du ikke trenger når du skal spille, så kan du se om det er noe av annet hardware som forårsaker det...

Du sier jo du har kjøpt en 400w PSU, så er det nok sikkert ikke strømmen da... (med mindre det er q-tech :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...