Re-Offender Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) *edit* problemet har vært nevnt før, men det er ingen som har gjort noe med dette! (meg bekjent) Trikset fungerer på flere pc`er en 155x, men er ikke egnet for folk som er av den nervøse typen.. Forbauser meg at ikke temaet ikke har vært diskutert før, men alle 155x maskinene jeg har vært borti har slarkete hengsler!! Dette merkes godt når man sitter med maskinen i fanget og man føler skjermen "disser" fram og tilbake.. enormt irriterende spør du meg Problemet kommer av at produsenten har for stor toleranse på komponentene (hengslene) Da jeg i går hadde ganske god tid bestemte jeg å gjøre noe med problemet. Demonterte PC`en så jeg kunne komme godt til hengslene, og som jeg mistenkte, så var det en glippe på ca. 0,2-0,3mm på begge hengslene, det er dette som gjør at skjermen vingler.. Kuren var ganske enkel, glippen ble fylt opp med hurtiglim. Brukte en av sprøytespissene mine (nei jeg er ikke narkoman), sugde opp hurtiglim og fylte etter i glippen mens jeg rikket på hengslen.. nå er skjermen tight as f*** Bildet viser hvor problemet ligger Endret 21. november 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Som bildet viser, så må man skru litt, men hele operasjonen tar ikke mer enn ca. 20min. Totalt 8 skruer må løsnes og 2 plugger på rykkes ut.. Problemet gjelder enormt mange bærbare (Og ALLE 1555, 6 og 7 +prix pc`en) Endret 17. november 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har en 1557 på vei til meg. Du gidder ikke å legge ut en liten guide da?' Mvh. Zetor;) Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Nå har jeg desverre skrudd saken sammen igjen Og tenkte desverre ikke så langt som å ta flere bilder da jeg holdt på, blir ofte revet med når jeg først setter igang.. skal se om jeg ikke kan skrive en liten guide Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Skjermen enda fast og fin etter flere dagers bruk Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hadde vært fett å retta på det der ja, men er nok mer den nervøse typen. Shit happens alle the time... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå