stian123 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Idag var det meldt snø... Trodde ikke den skulle legge seg, men det ser ut til at den gjør det!! Sinnsykt mye moro det er med snø! Aking, SNowoard, snøballkasting!!! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det snør, det snør tidelibom. Først Stikksag og plansliper den 15.nov, HL2 den 16.Nov og Snø den 17.nov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Haha, nå er det trafikkaos i Oslo. -- Jeg hater snø, is og kulde. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Skien: Snør som søren.. Uff.. kan jo ikke sykle til skolen da.. Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Åh... dere er heldig som bor der det snør. Eller det gjorde det her, men det er blitt til is Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Idag var det meldt snø... Trodde ikke den skulle legge seg, men det ser ut til at den gjør det!! Sinnsykt mye moro det er med snø! Aking, SNowoard, snøballkasting!!! Og det jubler du for? helvettes snø.. Snø er det værste som finnes. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Snø er utrolig artig hvis du selv er fotgjenger, for da kan du le av alle som sliter med sommerdekk på vinterføre! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 ifjor ble jeg og 3 kamerater tatt av polti får å kaste snøball på biler :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Haha, nå er det trafikkaos i Oslo.-- Jeg hater snø, is og kulde. enig. Hvorfor kunne det ikke ha vært varmt og snø Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Haha, nå er det trafikkaos i Oslo.-- Jeg hater snø, is og kulde. enig. Hvorfor kunne det ikke ha vært varmt og snø Ein perfekt kombinasjon! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Idag var det meldt snø... Trodde ikke den skulle legge seg, men det ser ut til at den gjør det!! Sinnsykt mye moro det er med snø! Aking, SNowoard, snøballkasting!!! Vil du skytes?? Snø er teit, snø er unødvendig. You get it? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 sol og sommer er bra, men det er snø og vinter også!! alle sammen! ut og bygge snølykt.... Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ut å måke vekk snøen sier jeg Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eneste som er bra med snø er man kommer i julestavning forann pc'en, + at man tjener litt på å måke snø til gamle folka i familien eller suger det.. Snart må jeg jo sette mopeden inn i morra blir vel siste dagen :s Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 nå er det is .. det så j@#li glatt også. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 nå er det is .. det så j@#li glatt også. Brrrrrrrrrrr... Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Endelig forsvant snøen! I Trondheim i allefall. For øyeblikket. Bah. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Endelig forsvant snøen! I Trondheim i allefall. For øyeblikket. Bah. Og bra er det Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 har hatt snø her i flere måneder nå Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Idag var det meldt snø... Trodde ikke den skulle legge seg, men det ser ut til at den gjør det!! Sinnsykt mye moro det er med snø! Aking, SNowoard, snøballkasting!!! Vil du skytes?? Snø er teit, snø er unødvendig. You get it? RIKTIG Skjønner ikke dette med snøballkasting jeg. Det er ikke kjekt å få en svær isklump midt i trynet gjentatte ganger, som heller ikke gir deg noe annet enn smerte/forferdelighet, og være nødt til å bruke 2 klesskift om dagen pga våte klær (joa, de kan jo tørkes). Allikevel gjør dere det. Amatører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå