Gå til innhold

Hvilke ringetoner bruker du?

LtdEdFred

Anbefalte innlegg

Heisann

Av en eller annen grunn fikk jeg sånn trang til å vite hva slags lyd det kommer ut av faktisk mobilinteressertes telefoner når de ringer. Spørsmålet står i emnetittelen. Legg gjerne ved hvilken telefon det dreier seg om og filtype (midi, amr, mp3...) :woot:

Selv har jeg Metallica - The Call of Ktulu i fire kanalers midi format (takk for den Nokia 6610 :no:), men de byttes ganske ofte med andre jeg har liggende på telefonen.

Edit: Oppdatert!

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Nokia 6610i bruker jeg jaa9&OnkelP med kjendisparty :p

På SE P800 bruker jeg en fra jamba ( :wallbash: ) men husker ikke hvilken

på Nokia N-gage bruker jeg "fuck her gently" - mp3 format ;)

edit: skrivefeil!

og foresten hvor får jeg tak i de ringentonene: det ringer hallo det ringer osv. og den purken å alle de :)

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
Bruker Star Wars Theme på min SE T610.

Men hvordan får dere til å bruke Wav og mp3 på N-Gage :hmm:

Overførte til mobilen med nokia pc suite, åsså finner du låta og trykker valg (tror jeg, er joku som skiftet til meg sist har ikke prøvd selv :p ) mn på valg eller instillinger for skjerm bilde og alt sånn så har du iallefall mulighet til og bruke mp3 filen som ringe tone ;) jeg skal skjekke alt etterpå så skriver jeg stepbystep :yes:

Lenke til kommentar

Har en innspilling av fetteren min som skriker "det ringer, det ringer" mange ganger (inspirert av ringetonen av han svenske som også skriker "det ringer, det ringer"). Denne er i .amr-format. En gang i blant bruker jeg også et klipp fra yndlingslåta Daft Punk - One More Time :love: Denne er i mp3-format.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...