Ustedalen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vel, jeg har nettopp fått meg azureus, men nedlastingen går forbannet treigt. Det står at jeg mulig har ett NAT problem, hvordan får jeg fikset dette? Er det noen andre program som er bedre en azureus Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sjekke instillingene dine. Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvilke internettleverandør bruker du? Lenke til kommentar
AliGee Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) samma problem her ass går så sinnsykt treigt jeg har telenor ADSL 2 mbit Endret 17. november 2004 av AliGee Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Sorry, men jeg er ikke helt dataekspert, men hvordan gjør du det og hvordan ser jeg at noe er feil? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Hvilke internettleverandør bruker du? jeg bruker bredbånd fra telenord. det til 349 kr mnd. Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Usikker med telenor, men www.relativt.net har ialllefall en guide på hvordan man løser problemene med NGT: http://www.relativt.net/artikler/28.html Lenke til kommentar
H-con Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har samme problemet hos meg. Vet noen om det finnes noen programmer som går utenom NAT? Eller om det er noe program som kan sjekke hva for no brannmur man har oppe og som kan overstyre disse? Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Du må åpne portene azureus bruker i modemet ditt.. du ser om alt funker på "health" symbolet. er det gult, har du NAT problemer, er det grønt fungerer alt som det skal. Lenke til kommentar
janosh Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det går veldig tregt i begynnelsen. Vet ikke hvor lenge du har ventet, men det tar noen timer før den får opp farta, og det kommer også ann på hvor populær fila du henter ned er. Er ikke noe Torrent ekspert, men en kompis forklarte det slik til meg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå