Deathie Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg og noen venner av meg er flittige spillere av Halo og Halo 2 på Xbox. Men vi pleier bare å spille med max 8 spillere om gangen på et lite Lan hjemme hos en av oss. Er det noen her i Bergen som til en eller annen tid arrangerer Lan-parties til xbox? Endret 17. november 2004 av Master D Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Jeg og noen venner er av samme interesse, og vi har prøvd å få til noe arrangement. Skal poste i tråden her om vi får tak i lokale.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2004 (endret) Den e god! Venter jeg da! Legger også inn her hvis vi finner noe lokale Hvor mange er dere da egentlig? Endret 27. november 2004 av Master D Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 På www.switchlan.com i romjulen er vi ikke fremmed for at folk kommer med Xbox, om interessen er stor.. Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 har hørt det er mange ledgie lokaler i høstferien (i bergen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå