gamerman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei Jeg lurer på om det finnes noe no cd crack ennå , jeg har et problem at det tar litt tid å starte opp hl 2 eller ikke lang tid men tar tid før jeg kommer inn i hl 2 loadingen fra desktop. Så er det normalt ? Eller kan noen fikse en no cd crack til meg så slipper jeg å loade fra dvden ? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 HeiJeg lurer på om det finnes noe no cd crack ennå , jeg har et problem at det tar litt tid å starte opp hl 2 eller ikke lang tid men tar tid før jeg kommer inn i hl 2 loadingen fra desktop. Så er det normalt ? Eller kan noen fikse en no cd crack til meg så slipper jeg å loade fra dvden ? Tror ikke det er lov å snakke om crack..? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Viss du har kjøpt et spill er det lovlig å bruke cracken. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Viss du har kjøpt et spill er det lovlig å bruke cracken. åssen vet du at han har kjøpt HL2? kanskje han har lasta det ned.. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Men det er ikke lov å gi informasjon som kan lede til piratvirksomhet, så noe svar finner du nepper her. PS: Steam er ikke så aller verst i offline mode, funker perfekt. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg stenger denne tråden før noen finner på å si noe de kan bli straffet for. Retningslinjene for forumet finner dere her: http://forum.gamer.no/index.php?act=SR&f=60 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg