JZA Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 http://www.dn.no/forsiden/IT_Telekom/article374930.ece Ser ut som dette kan bli en realitet, vil tro at det da gagner Sense-brukerne, hvis firmaet ikke starter en helt ny strategi? Dette vil da bli en god konkurrent i forhold til Telenor / Netcom. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja, det hadde vært en glimrende kombinasjon.... får vel ønske dem lykke til... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 betyr mindre konkurranse, og dermed høyere priser Lenke til kommentar
JZA Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 betyr mindre konkurranse, og dermed høyere priser Kan vel også bety høyere grad av markedsmakt, og lavere priser. Chess får flere abbonenter, og trenger ikke å tjene så mye på hver kunde. Jeg vil anta at det er sånn Vollvik tenker i alle fall? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 betyr mindre konkurranse, og dermed høyere priser Kan vel også bety høyere grad av markedsmakt, og lavere priser. Chess får flere abbonenter, og trenger ikke å tjene så mye på hver kunde. Jeg vil anta at det er sånn Vollvik tenker i alle fall? Vi får håpe det, selv om jeg ikke er 110% sikker.... De vil vel tjene mest mulige penger de også! Likevel tørr de neppe å skru opp prisene etter en fusjon, da kommer de til å få høre det! Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Og større fare for årligere kundeservice da et par ufornøyde kunder ikke betyr de store tapene. Ser forskjell på chess nå og når de var nesten nye, før hørte d på kundene sine ønsker i det minste. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 håper at dette aldri skjer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå