Euphoric Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Vet dere om det kommer en ny gaiming pc på anbefalinger snart, skulle kjøpe den som var der men hadde ikke penger når den ble lagt ut, å nå er den litt "gammel! Tenkte jeg skulle bygge pcen selv men vil ha en som har har komponenter som "passer" bra sammen så jeg får max ytelese! Trenger cpu ram hovedkort tower dvd brenner og kansje en ny hardisk, har 2 fra før men hadde vært greit me en veldig rask en til å kjørt vindows etc. på! har et Gainward geforce 4 ti48000 -se kort og lurte på om det funker å bruke det eller om jeg burde kjøpe nytt! pric ca 7-8k men vist noen finner bra pc med skjerm til rundt 10k funker dette også! det er snart jul så penger skal jeg altis klare å skaffe! Endret 17. november 2004 av Euphoric Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vet dere om det kommer en ny gaiming pc på anbefalinger snart, skulle kjøpe den som var der men hadde ikke penger når den ble lagt ut, å nå er den litt "gammel!Tenkte jeg skulle bygge pcen selv men vil ha en som har har komponenter som "passer" bra sammen så jeg får max ytelese! Trenger cpu ram hovedkort tower dvd brenner og kansje en ny hardisk, har 2 fra før men hadde vært greit me en veldig rask en til å kjørt vindows etc. på! har et Gainward geforce 4 ti48000 -se kort og lurte på om det funker å bruke det eller om jeg burde kjøpe nytt! pric ca 7-8k men vist noen finner bra pc med skjerm til rundt 10k funker dette også! det er snart jul så penger skal jeg altis klare å skaffe! hæ ? gamer pc hvor ? anbefalinger ? hvor da ? ti4800se kortet ditt funker sikkert, men ikke et særlig bra kort til de nyeste spillene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå