Dan Hansen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Trenger en enkel, billig og grei ruter uten for mye dilldall. Den kan gjerne ha HUB eller Switch integrert, men her er prisen avgjørende. Den bør også kunne håndtere de fleste OS på markedet idag. Noen forslag? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hva med en SMC Barricade? tror den er ganske bra og prisgunstig.. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 helt enig der. bruker den selv Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Takker for svarene. Hvor finner jeg denne? Ellers har jeg vel vurdert en Zyxel P100IH. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Og ja, det glemte jeg visst, det skal stå på en ISDN linje. Altså ikke noe bredbånd eller xDSL Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hvis det er for isdn er zyxel 100ih et meget godt valg. Denne støtter også innrigning hvis du skulle trenge det. Ellers så støtter smc barricade isdn, men da må du ha et isdn modem som går på seriell porten. Zyxel routeren er ganske enkel å sette opp (iallefall hvis du bruker programvaren som følger med på cd). Den forklarer litt bedre enn når du telnetter mot routeren. Uansett så er det forholdsvis enkelt å bruke telnet på den routeren, men man bør ha litt kjennskap til nettverk og liknende først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå