tor_erik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja, det snør, i alle fall snødde det før i dag. Dessverre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hah, pingler! Har ikke mamma`n din sagt at snømoking er din jobb ? Vi har da snøfres, har vi vel? Edit: Jaggufaen. Der klarte mamma å sette fast bilen i innkjørsla på første dagen med snø. Må vere ny rekord. Snøfres ? har en liten jobb til deg av og til jeg...... *f*n som det laver ned nå* Endret 17. november 2004 av jarmo Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sitter nede i kjelleren i en time, når jeg kommer opp igjen ligger det plutselig ca 5 cm nysnø over alt, nå er det nærmere 20 cm Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja, det er ca 12cm der jeg bor. Begynte å snø i 4tiden. Og det snør fortsatt litt. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Såpass mange har svart ja, det er bra. Var ute å nappa i brekket istad, den første snøen var glatt ja. Like artig som ifjor Men så må jo seff purken komme å ødelegge gleden, selv om det var på en STOR parkeringsplass:) Var bare en som fikk tilsnakk da, jeg og et par andre sto stille da:P Btw, sjeldent trailere med tyske, danske eller polske sjåfører setter seg fast, stengte veier i hytt og pine.. Stengt mellom Seljord og Bø i en time Endret 17. november 2004 av mac1334 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har kommet noen cm ja, Brårud er stede og det snør litt nå og da enda "I'm dreaming of a white christmas" Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sørlandsvinter til nå. Fin tørr snø før i dag, men nå er det bare slam og faenskap igjen.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 HATER snø, den er kald og våt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 nei , kan ikke glede meg mere til jeg skal hjem til nord når jula kommer snø snø og atter snø er det ikke fint Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 snø er tingen! gleder meg til å finne frem snøfjølen! 10 nydelige cm kom i går! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hah, pingler! Ja, snø er digg det, spessielt når ein går på alle fire for å komme opp bakkane. (ikkje sant Satrucci_) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 det snør det snør ja det er det de gjør tidelibom tidelibom da var det jammenta komme snø her i stavanger og , må vell kanske snart finne fram vinterdekka Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 det snør det snør ja det er det de gjør tidelibom tidelibom da var det jammenta komme snø her i stavanger og , må vell kanske snart finne fram vinterdekka Ja uheldigvis. Liker ikke snøen som kommer her, er bare utrolig blaut og slapsete. Jaja, den er nok trolig forsvunnet til imorgen vil jeg tro, ville være så typisk Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bussen gikk ikke idagtidlig pga snøen.. Måtte ta taxi til jobb.. kosta 200kr og jobba kun 4timer idag.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Første snøfall kom i går, helt brått, null forvarsel, bare begynte helt pluttselig Morsomt dog Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Bare begynte helt pluttselig Morsomt dog Syns ikke jeg Hater det slapsete og kvapsete sølet Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 YEAH! Nå er det snø i Oslo! I går så brukte jeg og pappa 1 og en halv time hjem fra treninga! (det tar egentlig bare 20 min!) Overalt sto det biler som sefølgelig hadde sommerdekk! Vi sto helt "foran i køen" med et lyskryss og det var sikkert 20 biler bak oss, med neste lyskryss var det null... Alle sto igjen med lyskrysset fordi de ikke hadde skifta dekk... Mange av bilene var også taxier og traielere... Trailerne skulle fått bot for det, det er greit med at det står et par biler i veien som har snurra, men når det står en trailer på 10 meter! Dette har det jo vært varsla om i mange dager, og de har ikke skifta dekk... Det er så ******** at folk ikke kan huske at det var akkurat det samme i fjor... Du tror at du skal komme til en rundkjøring, men så kommer du til et kaos.. Det virker mere som at det er "radiobilene" på Tusenfryd! Sånn er første vinterdag i Oslo... Men det er jo litt koselig med snø også da, det får meg i julestemmning, og man kan jo f.eks stå på snowboard... Bedre at det er kaldt og snør enn at det er kaldt og ikke snør spør du meg. Gleder meg iallefall til jul!! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Her snør det kjærringer, og det er jeg glad for. Elsker snøen, og all kulde den bringer med seg! Og ja, jeg vet hvor jeg bor, og instiller meg selv mentalt for det.. (elsker også høljeregn, nordvest storm og alt annet bodø måtte bringe med seg).. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Her snør det masse, det er kommet ca. 12cm med snø på 1/2 time Bur i Norheimsund i Kvam Herad. jau,, sko fortsett å snødd RobB .... hehe -.. Furedalen... Ja nå har det faktisk begynt å minke på snøen her allerede. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Snør som faen, og jeg er så frustrert at jeg holder på å eksplodere. Måke måke måke måke, kaldt og vått. Hater snø. Må få ut frustrasjonen snart... Kanskje jeg skal slå ihjel en liten unge... Hmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå