Gå til innhold

Første snøfallet, snør det der du bor?

mac1334

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hah, pingler! :p

Har ikke mamma`n din sagt at snømoking er din jobb ?

Vi har da snøfres, har vi vel? :p

Edit: Jaggufaen. Der klarte mamma å sette fast bilen i innkjørsla på første dagen med snø. Må vere ny rekord. :wee:

Snøfres ? :hmm: har en liten jobb til deg av og til jeg...... :whistle:

*f*n som det laver ned nå*

Endret av jarmo
Lenke til kommentar

Såpass mange har svart ja, det er bra.

Var ute å nappa i brekket istad, den første snøen var glatt ja. Like artig som ifjor :D Men så må jo seff purken komme å ødelegge gleden, selv om det var på en STOR parkeringsplass:) Var bare en som fikk tilsnakk da, jeg og et par andre sto stille da:P

Btw, sjeldent trailere med tyske, danske eller polske sjåfører setter seg fast, stengte veier i hytt og pine.. Stengt mellom Seljord og Bø i en time :thumbdown:

Endret av mac1334
Lenke til kommentar
det snør det snør ja det er det de gjør tidelibom tidelibom

da var det jammenta komme snø her i stavanger og , må vell kanske snart finne fram vinterdekka

Ja uheldigvis. :ermm: Liker ikke snøen som kommer her, er bare utrolig blaut og slapsete. :cry: Jaja, den er nok trolig forsvunnet til imorgen vil jeg tro, ville være så typisk ;)

Lenke til kommentar

YEAH! Nå er det snø i Oslo!

I går så brukte jeg og pappa 1 og en halv time hjem fra treninga! (det tar egentlig bare 20 min!) Overalt sto det biler som sefølgelig hadde sommerdekk! :roll:

Vi sto helt "foran i køen" med et lyskryss og det var sikkert 20 biler bak oss, med neste lyskryss var det null... Alle sto igjen med lyskrysset fordi de ikke hadde skifta dekk... Mange av bilene var også taxier og traielere...

Trailerne skulle fått bot for det, det er greit med at det står et par biler i veien som har snurra, men når det står en trailer på 10 meter!

Dette har det jo vært varsla om i mange dager, og de har ikke skifta dekk... Det er så ******** at folk ikke kan huske at det var akkurat det samme i fjor...

Du tror at du skal komme til en rundkjøring, men så kommer du til et kaos.. Det virker mere som at det er "radiobilene" på Tusenfryd! :confused:

Sånn er første vinterdag i Oslo... :nei::roll:

Men det er jo litt koselig med snø også da, det får meg i julestemmning, og man kan jo f.eks stå på snowboard... Bedre at det er kaldt og snør enn at det er kaldt og ikke snør spør du meg. Gleder meg iallefall til jul!! :xmas::mrgreen:

Lenke til kommentar

Her snør det kjærringer, og det er jeg glad for. Elsker snøen, og all kulde den bringer med seg! :)

Og ja, jeg vet hvor jeg bor, og instiller meg selv mentalt for det.. (elsker også høljeregn, nordvest storm og alt annet bodø måtte bringe med seg)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...