CrizzBee Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) 20-30 cm snø i Tromsø nå, og årets først aketur ble unnagjort for 2 dager siden. Endret 17. november 2004 av CrizzBee Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det begynt å snø for 1 - 2 timer siden på hadeland Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke noe snø her enda. Men jeg bryr meg egenlig ikke. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke noe snø her enda. Men jeg bryr meg egenlig ikke. nei ikke sant, er vel snø der du bor året rundt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Yes!!! Snøen har kommet!! Dog det er som sagt litt pluss grader og da ble det litt vått snå men skal vist blir iskaldt inatt og dagene framover og det skal snø mer imorgen! Santoz koste seg bigtime i snøen og var krakilsk på snusingen. Faktisk fikk han teften på noe og satte sprang etter noe og det ble noe bjeff og greier inni skogen og da kom han fornøyd tilbake. Lurer på ka det var. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Snø her også (Hokksund).. er nøytral til snø egentlig.. men skal sykle til skolen i morra og DET er ikke digg! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Masse snø her i Bærum Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det snør, det snør! Hipp hurra så glad jeg er... Kommer massevis av snø. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja! Det snør Happy happy happy Jeg vil ut og ake! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 I Lier snør det! Snø og vinter er noe av det beste jeg vet! Fikk mast med meg pappa ut for å ta årets første snø-måking. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nå er det masse snø her i Moss også! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det er torden her i bergen nå. Kommer sikkert til å halge nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke noe snø her enda. Men jeg bryr meg egenlig ikke. nei ikke sant, er vel snø der du bor året rundt Eneste snøen vi får er muligens litt slafs i romjula, som smelter bort 14. Januar. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Her i Stavanger snødde det faktisk litt tidligere i dag, men slutta etter bare en halv time. Ble ikke noe særlig ut av det nei. Men fyttihelvette så kaldt det har vært i dag, i tillegg til piskende regn. Jaja, håper det blir kaldt i natt da slik at det fryser på, har kjøretime imårra tidlig kl. 07.45 *skli med kjørebil, glede seg masse* Men ellers kan snøen bare dra seg vekk. Greit nok med snø og kaldt oppe på fjellet og i skianleggene, men ikke her "byen" liksom, blir jo bare slaps og blaute sko av det uansett. Jaja, håper vi får en hvit jul, der snøen er tørr og kram, ikke løs og slapsete Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hah, pingler! Har ikke mamma`n din sagt at snømoking er din jobb ? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hah, pingler! Har ikke mamma`n din sagt at snømoking er din jobb ? Vi har da snøfres, har vi vel? Edit: Jaggufaen. Der klarte mamma å sette fast bilen i innkjørsla på første dagen med snø. Må vere ny rekord. Endret 17. november 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Her i Trondheim er det mye snø Men det snør ikke akkurat nå da. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) 5 grader Endret 17. november 2004 av Gimper Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Her i Brumunddal har det kommet ca 10cm på 2t. Og snart er det nok snø til å kunne plukke frem snowboardet igjen! Weehu!! Btw: Snø er kos! Skulle vært snø hele året. Bortsett ifra i sommerferien da det skal være sol og pluss 25grader. Endret 17. november 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det har snødd og regnet i Bergen i hele dag Først masse snø, så mase regn. Hele Bergen dekket av snø og slaps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå