ATi-Radeon Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -EDGE: Vet ikke hva det er, så trenge det vel ikke -WAP: ikke nødvendig med kjekkt -Kalkulator: Ja -JAVA: kanskje? -Email klient: Trengs ikke -Spill: ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Samme det -Vekt: Samme det -Antenne: også samme om det er på -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke nødvendig Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Litt stori iafall -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har en M65 jeg har lyst til å selge så har jeg ca: 1000 å legge på der igjen Med abonnementsbinding): Nei takk! Diverse: -Merke: Woot evah -Kamera: Ja! -Videokamera: Ikke nødvendig -Symbian: wtf? -Bluetooth: Kjekkt! -Minne: er vell det samme -Minnekort?: ikke nødvendig -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: Vært fett -Radio: ikke så viktig. -Batterilevetid: er vel det samme når jeg lader den hvær dag. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker mye SMS, ringer litt, spill, MMS ... Tabellen er tatt fra en annen post, srry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå