SabbathJepp Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei. Jeg har et lite problem, fordi alle portene er stengt (tcp o.s.v) Hvordan åpne de slik at jeg kan sende og mota filer igjen ? De var åpne i går, men nå er alle plutselig stengt :-s Opprativsystem: Win XP Home Linje: Telenor ADSL/Zyxel 650 ADSL Modem Takker for all help. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Gå inn på routeren din og åpne de portene du ønsker. "Adressen" til routeren din skal stå manualen. Lenke til kommentar
SabbathJepp Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Veit, men det funker ikke :-s Går på NAT-setup, og åpner alle portene, men lurer på om jeg kan ha skrivd inn feil ip. Hvordan finne ut hvem jeg skal bruke ? Lenke til kommentar
SabbathJepp Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Prøvde med ipconfig /all i dos, og da ser jeg at det står NetBios over TCP/IP Deaktivert. Kan det ha noe med saken og gjøre ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå