ExuZ Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 RomjulsSwich åpner kl 15 den 27.des og holder på helt til den 30. vi skal ha masse compoer, så det blir plenty å ta seg til. for 5.gang åpner vi dørene til switchlan, og holder som vanlig til i ytdrebygda kultursenter. vi skal arrangere compoer i bla cs bf:1942/dc/vietnam og nfsu2, samt mange action compoer og selvfølgelig spisecompo. for mer info, se www.switchlan.com eller send en mail. Gleder meg Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 Gleder meg også Dette blir bra! Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 bare 5k i cs? :--\ Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 22. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 christaaah: tja, om du og alle andre er villig til å betale 400-500 kr for å komme inn så kan vi ha mer i premie, men jeg tviler på at alle vill det ettersom ikke alle spiller cs. uansett så vil vi heller bruke litt penger på andre kunkuranser også, som feks spisekomporanse og aktvitets compoer og andre spill. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 christaaah: tja, om du og alle andre er villig til å betale 400-500 kr for å komme inn så kan vi ha mer i premie, men jeg tviler på at alle vill det ettersom ikke alle spiller cs.uansett så vil vi heller bruke litt penger på andre kunkuranser også, som feks spisekomporanse og aktvitets compoer og andre spill. hva blir det i bf/dc compoen?=) Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 22. november 2004 Rapporter Del Skrevet 22. november 2004 christaaah: tja, om du og alle andre er villig til å betale 400-500 kr for å komme inn så kan vi ha mer i premie, men jeg tviler på at alle vill det ettersom ikke alle spiller cs.uansett så vil vi heller bruke litt penger på andre kunkuranser også, som feks spisekomporanse og aktvitets compoer og andre spill. hva blir det i bf/dc compoen?=) sånn da er jeg også med Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. november 2004 Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Hva betyr egentlig SwitchLan? Hvorfor arrangerer dere ikke Xbox Lan-party i steden for? Halo og Halo 2 med 16 player? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 23. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2004 Master D: tja, det er ikke så mange som har prøvd et rent xbox lan, men om du drar med deg xboxen din, så får du helt sikkert spillt mot rob3rt, og om det er flere som vil så kan vi sette opp en compo med halo2 spilling på storskjerm feks? Switchlan dreier seg ikke bare om cs, heller ikke bare pc.. ta en titt på galeriet på siden vår, og se bildene av spise compoen feks, alltid gøy da Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. november 2004 Rapporter Del Skrevet 25. november 2004 Vet det er stigende interesse for Xbox lan, mulig vi kan få til å lage en seksjon med Xbox folk Bare folk ikke drar med seg så altfor-store tv'er Isåfall kommer det mer informasjon om dette senere Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2004 Nå er fler ting fallt på plass, som internettlinje, specc på switcher osv. Vi satser på det beste Switchlanet hittil, så det er ingen grunn til å ikke komme! Meld deg på og reserver plass i dag! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Nå er fler ting fallt på plass, som internettlinje, specc på switcher osv. Vi satser på det beste Switchlanet hittil, så det er ingen grunn til å ikke komme! Meld deg på og reserver plass i dag! hvilken linje får vi? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 21. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 vi låner kommunen sin linje, og de har satt den til 10 mbit, etter som jeg forstod av rob3rt. i tilleg så har radio6 fått en linje som de kan sende radio på uten å bli forstyrret av all trafikken til oss andre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå