Gå til innhold

SwitchLan - romjuls lan i bergen


Anbefalte innlegg

RomjulsSwich åpner kl 15 den 27.des og holder på helt til den 30. vi skal ha masse compoer, så det blir plenty å ta seg til.

for 5.gang åpner vi dørene til switchlan, og holder som vanlig til i ytdrebygda kultursenter. vi skal arrangere compoer i bla cs bf:1942/dc/vietnam og nfsu2, samt mange action compoer og selvfølgelig spisecompo. for mer info, se www.switchlan.com eller send en mail.

 

Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

christaaah: tja, om du og alle andre er villig til å betale 400-500 kr for å komme inn så kan vi ha mer i premie, men jeg tviler på at alle vill det ettersom ikke alle spiller cs.

uansett så vil vi heller bruke litt penger på andre kunkuranser også, som feks spisekomporanse og aktvitets compoer og andre spill.

Lenke til kommentar
christaaah: tja, om du og alle andre er villig til å betale 400-500 kr for å komme inn så kan vi ha mer i premie, men jeg tviler på at alle vill det ettersom ikke alle spiller cs.

uansett så vil vi heller bruke litt penger på andre kunkuranser også, som feks spisekomporanse og aktvitets compoer og andre spill.

hva blir det i bf/dc compoen?=)

Lenke til kommentar
christaaah: tja, om du og alle andre er villig til å betale 400-500 kr for å komme inn så kan vi ha mer i premie, men jeg tviler på at alle vill det ettersom ikke alle spiller cs.

uansett så vil vi heller bruke litt penger på andre kunkuranser også, som feks spisekomporanse og aktvitets compoer og andre spill.

hva blir det i bf/dc compoen?=)

sånn da er jeg også med :D

Lenke til kommentar

Master D: tja, det er ikke så mange som har prøvd et rent xbox lan, men om du drar med deg xboxen din, så får du helt sikkert spillt mot rob3rt, og om det er flere som vil så kan vi sette opp en compo med halo2 spilling på storskjerm feks?

Switchlan dreier seg ikke bare om cs, heller ikke bare pc.. ta en titt på galeriet på siden vår, og se bildene av spise compoen feks, alltid gøy da :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...