Gå til innhold

Ny søkemotor i prisguiden


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sitter og fikler litt med en ny søkemotor til prisguiden. Mangler (som vanlig med ting jeg lager) en del på design/layout-biten. Hos meg ser det ut til at det tekniske virker ok.

 

URL: https://prisguiden.no/search.php

 

En oppsummering av produkterfaringene for hvert produkt er på vei. Denne er imidlertid ikke lagt inn enda fordi erfaringene skal omstruktureres litt. Ser for meg at det blir en gjennomsnittskarakter og at det oppgis hvor mange erfaringer det er lagt inn for det aktuelle produktet. Kanskje også overskrift fra nyeste erfaring?

 

Send en mail til [email protected], eller skriv en melding i denne tråden dersom du finner feil eller har forslag til hvordan søkemotoren kan gjøres bedre.

 

Gode forslag til design/layout er selvsagt også av interesse!

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke søkemotoren til å fungere lengre. Hele greia henger seg opp når søkeresultatene skal komme. Siden stopper å laste like etter at det nye søkefeltet på toppen av siden er ferdig.

 

Jeg aner ikke om det er noe feil med selve siden, søkemotoren eller om det bare er en inkompatibilitet med nettleseren min (IE 6.0)

Lenke til kommentar

Quote:


Simen1 skrev (2002-05-28 11:05):

Jeg får ikke søkemotoren til å fungere lengre.


 

Hele serveren har litt mye å gjøre i øyeblikket. Det arbeides med saken, så ting vil nok fungere som normalt i løpet av rimelig kort tid.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...