tgrude Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei! Jeg har nå over lengre tid grublet på hvilket skjermkort jeg vil ha, ja faktisk også om jeg vil ha nvidia eller Ati. Har sett litt på Gainward 6800GT Golden Sample kortet. Og Sapphire/Powercolor X800 XT PE. Jeg er ute etter et skjermkort som selfølgelig burde yte godt, men vil også ha et relativt stillegående skjermkort. Prisen MÅ ikke være over 5000. Kunne tenkt meg svar fra folk med erfaringer.. Thx! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Fettern min har GT golden sample.. Det bråker en del.. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Flere..? Lenke til kommentar
ThomasWH Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Gainward er klart best....! Det følger med software overklokking som er helt rått! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 hvis du har skjøre ører, og dårlig plass i kabinettet, gå for ati, betyr ikke det noe, så er det hipp som hopp.. Du vil få syk ytelse uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå