nag-sinn Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Når jeg konverterer videofilene til fullskjerm blir videoen hakkete og bildet noe kornete, når jeg konverterer til widescreen får bilde en stripe i nedre halvdel av skjerm som så lager masse fyrverkeri aktige greier når eks. noen i videoen beveger med armene osv. Er det noen flere som har samme problem? Er det noe jeg kan gjøre for å få det bedre? Har prøvd med alle typer kombinasjoner. Har en nokia n-gage. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvordan innstillinger bruker du på convertern da? Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Landscape (X) Portrait ( ) reduce frames (X) bitrate- som regel på 206 enable(X) forcemono (X) frequency 16000 bitrat 24kbps screencrop mode prøver jeg å ha på 'medium' eller 'no' men da blir det masse error i bildet når jeg spiller av med mobil. Og med fullskjerm så blir bilde kornete og hakkete. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv dette og se om det bilr bedre.... Video setting Reduce frames : Yes Codec : XViD encoder Bitrate : Try between 128 to 160 but normally, I use 144kbps coz the higher you use, the bigger file it will be. Audio Setting Enable : Yes Force Mono : up to you, normally I choose yes because stereo is cool. Frequency : 22050 Bitrate : 48 to 64 kbps (again, the higher you choose, the bigger the file will be) Volume boost : up to you, normally I choose up to 200% Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Det hjelper ikke, når det skjer mye på skjermen samtidig blir det er kaos av fyrverkeri spesielt om bevegelsene kommer nedenfra og opp. Dette er bare i widescreen vel å merke. Men det burde da ikke vært sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå