THacker Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Vi har ventet spent på Sony Ericssons lekre kameratelefon, som har langt bedre bildemuligheter enn noen andre modeller på det norske markedet. Var det verdt ventetiden? <- Link til Dinside's artikkel -> Lenke til kommentar
simson Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dette virker som en god test for mannen i gata. Testeren holder det på et enkelt nivå og unngår å kommentere avanserte funksjoner. Mange reagerer sikkert sterkt (here we go again) på at testeren gir en 6'er, men det var slik testeren opplevde telefonen. Enhver test vil uansett være subjektiv. Et par spørsmål jeg kom på da jeg leste testen: 1. Er det helt umulig å åpne telefonen med en hånd? 2. Hvor utsatt er skjermen for riper? 3. Er T9 kjapp? 4. Ad bilderedigering: Er det mulig å ta et bilde i megapixeloppløsning og deretter gjøre det om til VGA-oppløsning - uten at bildet må innom en PC? Håper noen som har brukt telefonen en stund kan bidra... Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Et par spørsmål jeg kom på da jeg leste testen:1. Er det helt umulig å åpne telefonen med en hånd? 2. Hvor utsatt er skjermen for riper? 3. Er T9 kjapp? 4. Ad bilderedigering: Er det mulig å ta et bilde i megapixeloppløsning og deretter gjøre det om til VGA-oppløsning - uten at bildet må innom en PC? 1. Ja 2. Den er veldig utsatt for riper, men jeg tror den har en type skjerm som det ikke kommer riper i? 3. Ja 4. Tror ikke det Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ang. spm2: Jeg har sett en nettpresentasjon av en amerikaner som drar nøkkelen sin over S700i skjermen uten å legge igjen en ripe. Hvis jeg finner den skal jeg legge ved link. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Man kan endre størrelsen på bildene uten at de må innom en pc. man kan da ikke velge hvilken størrelse det skal i, fordi dette er en funksjon i forbinnelse med mms funksjonen.. tror det er 196xXXX pixler.,.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå