Gå til innhold

Får jeg nytt nr vist jeg bestiller telefon me abb?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestiller på nettet! Jeg har bindingstid og må egentli betale fullpris men hva om jeg bestiller fra nettet?

Hvis jeg har skjønt deg rett, kjøper du en telefon uten abb på elkjop.no siden du fortsatt har bindingstid igjen. Stemmer det? I så fall vil du beholde ditt gamle nr og simkort. Du mottar kun telefonen.

Lenke til kommentar
Bestiller på nettet! Jeg har bindingstid og må egentli betale fullpris men hva om jeg bestiller fra nettet?

Hvis jeg har skjønt deg rett, kjøper du en telefon uten abb på elkjop.no siden du fortsatt har bindingstid igjen. Stemmer det? I så fall vil du beholde ditt gamle nr og simkort. Du mottar kun telefonen.

Nei... Se her

 

Bestiller den med non stop.. hva får jeg i posten da?

Lenke til kommentar
Bestiller på nettet! Jeg har bindingstid og må egentli betale fullpris men hva om jeg bestiller fra nettet?

Hvis jeg har skjønt deg rett, kjøper du en telefon uten abb på elkjop.no siden du fortsatt har bindingstid igjen. Stemmer det? I så fall vil du beholde ditt gamle nr og simkort. Du mottar kun telefonen.

Nei... Se her

 

Bestiller den med non stop.. hva får jeg i posten da?

Hei Skal du beholde ditt gamle nr,må du betale 1949.-,skal du ha nytt får du den for 299.-Ikke noe forskjell hvor du gjør det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...