Peppep Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Jeg har egentlig bestemt meg for GK almenn på Sandsli Vgs i Bergen. Også tenker jeg på å ta MX, FY og KJ på VK1 og 2 (samme skole). Noen andre som skal/går på Sandsli? Jepp, jeg går GK Allmenn på Sandsli i år. Trives, jeg Hvor bor du, da, og hvilken skole går du på nå? Orker du 15 timer realfag i uken? Vi skal snart ha prøvevalg, og jeg tror jeg ihvertfall tar spansk og MX. Tar muligens 2FY eller et annet, lettere, 3-timersfag som 3.-prioritet. Endret 18. november 2004 av bhsand Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Til alle tiendeklassinger i Bergen: Søk Tanks VGS. Selv om skolen er dårlig materielt sett, er den best på miljø, lærere, etc. Dette er basert på meninger fra elever fra mange forskjellige VGS i Bergen. Jeg har hørt at Sandsli skal være veldig bra jeg. Om det med Sandsli er riktig vil ihertfall det passe meg ypperlig siden det er den nærmeste. Jeg sitter ikke på noen fasit, dette er bare det lærerne våre skryter litt av... Men jeg kan godt tenke meg at det er sant, for miljøet og lærerne er virkelig bra. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Til alle tiendeklassinger i Bergen: Søk Tanks VGS. Selv om skolen er dårlig materielt sett, er den best på miljø, lærere, etc. Dette er basert på meninger fra elever fra mange forskjellige VGS i Bergen. Jeg har hørt at Sandsli skal være veldig bra jeg. Om det med Sandsli er riktig vil ihertfall det passe meg ypperlig siden det er den nærmeste. Er det ikke slik i Bergen at du må gå på den vgs som er nærmest, og at du derfor ikke kan velge? Ville være ganske kjedelig om det var slik at du ikke kunne velge. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Går du på noen av de skolene? Hvilken? Jeg går på OHG. Trodde du visste det? Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Allmenn på Lillestrøm, som mine to søstre og storebror Jeg vet ikke hva jeg skal bli Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg vet ikke hva jeg skal bli Det er du nok ikke alene om. Det er ytterst få som vet det allerede nå. Du har enda noen år på deg til å finne det ut Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tror jeg skal søke på almenne fag på Kongsbakken vgs. i Tromsø. Tenkte jeg skulle bli politi jeg Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Har lyst på elektro, men jeg vet ikke helt.. står vel mellom almenn med bærbar data og elektro Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Har lyst på elektro, men jeg vet ikke helt.. står vel mellom almenn med bærbar data og elektro velg elektro så kan vi bli...tja..forumsbrødre. Elektro GK -> Elektro VK1 -> så får jeg se hva som skjer. edit: fin side for å finne ut hva du skal velge her: her denne kan du bruke for time oversikt: her Endret 18. november 2004 av nord Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Lurer på om jeg skal ta IKT men da må jeg ut til ålesund hver jævla dag. Lurer og på om jeg skall gå allmenne og da skal jeg ta millitær utdanning. 5 min gange fra Latinskolen Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Weee 5+ på matte prøven i dag Bra til å være meg. Håper jeg får bra videre, så kan jeg.umm. ta over verden. Weee. Muhahaha. I am a spam whore. The end. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har egentlig bestemt meg for GK almenn på Sandsli Vgs i Bergen. Også tenker jeg på å ta MX, FY og KJ på VK1 og 2 (samme skole). Noen andre som skal/går på Sandsli? Jepp, jeg går GK Allmenn på Sandsli i år. Trives, jeg Hvor bor du, da, og hvilken skole går du på nå? Orker du 15 timer realfag i uken? Vi skal snart ha prøvevalg, og jeg tror jeg ihvertfall tar spansk og MX. Tar muligens 2FY eller et annet, lettere, 3-timersfag som 3.-prioritet. Jeg bor på Søreide og går på Rå Ungdomsskole (ved Lagunen). Jeg liker realfag veldig godt, har hatt 6'er i både matematikk og naturfag siden 2. termin i 8. klasse, så realfag blir nok valget mitt. Det jeg gruer meg mest til er tysken. Gnomez:Fra høsten av er det fritt skolevalg i Bergen (Hordaland) så jeg kan i realiteten søke meg inn på hvilken som helst skole i Hordaland så lenge jeg tilfredstiller kravene. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Det jeg gruer meg mest til er tysken. er faktisk litt morsomt på vgs, da du faktisk lærer noe. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tja, går på Allmenn. Mye dritt, altfor lett å få anmerkninger. Savner ungdomsskolen med den "Eh jeg var bare på et møte", så slapp du fraværet... ;p Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Å.. Det er grunnen til at jeg ikke vil ta almenn..... Er egentlig det samme du har lært i ti år før, bare vanskeligere og med mindre mening... Men orker ikke å bli elektriker eller noe sånt heller.. Det er derfor jeg tror jeg tar Medier og kommunikasjon.. Er ganske lei skolen... Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Har tenkt på almenn på Nordreisa VGS, men høres kjeeeeedelig ut. Men skulle jeg ha gått noe annet, ville de 2(er på det tredje) årene jeg har gått på tysk på ungdomskolen her, vært bortkastet.... Tysken blir også sykt vanskelig, har hatt tysk nå i 2 år og kan ikke en drit..... Men det får gå likevel, skal berge meg ivertfall Endret 19. november 2004 av b0berg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg går på OHG. Trodde du visste det? Dægern, det visste jeg ikke. Velvel, jeg får se hva jeg velger, men OHG frister selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 søker al, ad og øko. fag på kirkeparken til neste år! Lenke til kommentar
EJN Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal vel søke Musikk eller Allmenn på Foss neste år. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Går du på noen av de skolene? Hvilken? Jeg går på OHG. Trodde du visste det? hvordan er det på OHG da.. Vurderer å starte der, men hadde vært fint med litt erfaringer...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå