Den Røde Tsar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har tenkt å søke Oslo Katedralskole, og så skal jeg bli forretningsadvokat og tjene masse penger. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg har egentlig bestemt meg for GK almenn på Sandsli Vgs i Bergen. Også tenker jeg på å ta MX, FY og KJ på VK1 og 2 (samme skole). Noen andre som skal/går på Sandsli? Endret 17. november 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har veldig lyst til å gå media og komminikasjon her i Oslo, men vet ikke om jeg har gode karakterer nok.... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Muligens Lambertseter, allmenn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Var vel ''katta'' eller Oslo Katedral skole som hadde høyeste poeng sum i fjor,altså de største krava?? Jepp. Oslo katedralskole hadde Norges høyeste snitt blant elevene i fjor. Jeg går på Adolf Øiens skole i Tr.heim. Hyggelig skole det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Min målsetning: Tjene penger. OPG er en fin skole Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg skal gå medier kommunikasjon i tre år, så skal jeg gå 5 år på universitet i trondheim der jeg får en master grad innen programmering Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg skal gå medier kommunikasjon i tre år, så skal jeg gå 5 år på universitet i trondheim der jeg får en master grad innen programmering Også kan du bli arbeidsledig. Eller flytte til India og tjene 10kr timen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg skal gå medier kommunikasjon i tre år, så skal jeg gå 5 år på universitet i trondheim der jeg får en master grad innen programmering Også kan du bli arbeidsledig. Eller flytte til India og tjene 10kr timen. Jeg går Medier & Kommunikasjon. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heter det ikke Media og Kommunikasjon? Dessuten gjør M&K stort sett ingenting, sitter bare ved datan og sløver hele dagen. Hvertfall de jeg kjenner.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Til alle tiendeklassinger i Bergen: Søk Tanks VGS. Selv om skolen er dårlig materielt sett, er den best på miljø, lærere, etc. Dette er basert på meninger fra elever fra mange forskjellige VGS i Bergen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ska vel ta almennfaglig linje på Fageborg videregående i Oslo, regner jeg med. Enten det, eller Oslo Handelsgymnasium. Yeah. Come to me. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Min målsetning: Tjene penger. OPG er en fin skole Noph...de er snille med karakterene der. Hvem som helst dumming kan gå der. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Heter det ikke Media og Kommunikasjon? Dessuten gjør M&K stort sett ingenting, sitter bare ved datan og sløver hele dagen. Hvertfall de jeg kjenner.. Nope, medier. Vi sløver bittelittegranne vi også. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Min målsetning: Tjene penger. OPG er en fin skole Noph...de er snille med karakterene der. Hvem som helst dumming kan gå der. Etter siste matteprøve hører jeg nok hjemme der... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 almenn sux, går vk1 og det er dritkjedelig. angrer på at jeg ikke tok elektro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 almenn sux, går vk1 og det er dritkjedelig. angrer på at jeg ikke tok elektro Jeg overser stavingen og applauderer innholdet. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 jeg skal gå medier kommunikasjon i tre år, så skal jeg gå 5 år på universitet i trondheim der jeg får en master grad innen programmering Også kan du bli arbeidsledig. Eller flytte til India og tjene 10kr timen. nei jeg skal overta stefaren mitt sitt firma Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ska vel ta almennfaglig linje på Fageborg videregående i Oslo, regner jeg med. Enten det, eller Oslo Handelsgymnasium. Yeah. Come to me. Går du på noen av de skolene? Hvilken? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Til alle tiendeklassinger i Bergen: Søk Tanks VGS. Selv om skolen er dårlig materielt sett, er den best på miljø, lærere, etc. Dette er basert på meninger fra elever fra mange forskjellige VGS i Bergen. Jeg har hørt at Sandsli skal være veldig bra jeg. Om det med Sandsli er riktig vil ihertfall det passe meg ypperlig siden det er den nærmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå