jødahl Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som vet om et sted på nettet man kan legge ut alle dvd titlene? Der kan man skrive hvilke filmer man låner ut osv. Et arkiv på en måte. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg bruker et program hjemme, som gjør akkurat det du beskriver. Programmet er også knyttet opp mot den store filmdatabasen imdb.com. Så når du legger til en ny film til samlingen henter den opp info i fra imdb (bilde, skuespillere osv). Men jeg husker ikke navnet på programmet. Men skal gi deg navnet på programmet så snart jeg har kommet hjem Edit: All My Movies heter programmet. Endret 17. november 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Et program som ligner på det Uderzo beskriver er MediaMan. Her kan du holde orden på DVD'er og spill, og den henter ned cover-bilde og info fra amazon.com, som har en diger database. EDIT: Det er gratis btw Endret 17. november 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
HansErik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg bruker DVD Profiler. Er kjempefornøyd! Kan hentes HER Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Hva er cd-key på DVD profiler? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Hva er cd-key på DVD profiler? Den får du når du registrerer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå