granhus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB vs TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs er det vits å betale litt mer for Corsair ? skal brukes med athlon xp eller sempron. Endret 17. november 2004 av granhus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg ville valgt Corsair, min erfaring med TwinMOS er at noen ganger fungerer det fint, andre ganger ikke. Da mener jeg ikke at det ikke fungerer, men at det fungerer dårlig, jeg kan ikke øke FSB med mer enn et par mhz før jeg får errors i Prime95 og bluescreens. Anbefaler deg å spandere på deg de ekstra kronene. Lenke til kommentar
granhus Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 ok. det er vel egentlig min erfaring også. ville bare høre det fra noen andre Lenke til kommentar
Clutch Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har selv de Corsair-brikkene du linker til.....må si meg kjempefornøyd + at de tåler litt juling(overklokking) Mvh Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 corsair har da bedre kvalitet enn Twinmos. twinmos fungerer fint når det fungerer for å si det sånn! men det hender også (har opplevd selv) at de ikke klarer det de er spesifisert til, så hvis du vil være på den sikre siden gå for Corsair,kingston, OCZ eller slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå