Tdale Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvordan finner jeg ut om jeg har usb-2 på maskinen min? Dumt spørsmål kanskje... Tommy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hva slags maskin har du? Hovedkort er det jeg helst kunne tenke meg å få vite navnet på. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har et AK77 hovedkort.. Aopen, husker ikke hele komibnasjonen i farten. De er et drøyt år gammelt. I tillegg til usb'ene på kortet, har jeg to ekstra kontakter, som moteres nede der kortene monteres(firewire, lyd, skjerm osv). Tenkte om det kanskje sto noe i enhetsbehandling om dette... Det kan jeg sjekke selvsagt, men jeg er ikke i nærheten av maskinen for øyeblikket, så jeg tenkte jeg skulle spørre her. Tommy Lenke til kommentar
aschj Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Under 'Universal seriell busskontroller' i enhetsbehandling finner du noe om 'high-speed' eller 'enhanced' om du har USB 2.0. På noen Intel-chipsets står det USB 2.0 rothub. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det finnes mange AOpen AK77 hovedkort. Vi må nesten få vite litt mer om det før vi kan si noe sikkert. Vet du f.eks hvilket chipsett det er basert på? eller hvor mange PCI-porter det er, farger, eller andre kjennetegn? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hvis kortet ikke er mer enn et drøyt år gammelt er det da garantert USB 2.0 på det. Mulig du må ha installert SP1 til Windows XP for at det skal fungere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå