Gå til innhold

hvilken mp3 spiller?

Anbefalte innlegg

Hei.

jeg har ganske klare krav på hva jeg ønsker av en mp3 spiller legger dem ut her.

Flashbasert

Radio

minst 256 minne

display

Utskiftbare batterier (enten oppladbare eller AAA/AA, bare de kan byttes ut)

Burde ikke være altfor stor og helst et ok design.

Pris >2000,-

Jeg har vært og sett en del, men ingen har klart å overbevise meg om hvilken som er best eller hvilken jeg skal velge.

Er det noen som kan hjelpe meg??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har jeg vært og sett, kjøpte den nesten. men Den har innebygde batterier, og det er noe jeg ikke ønsker. jeg vil gjerne ha muligheten til å bytte ut batteriene.

glemmer sånn lade greier og det er litt kjipt så sitte på buss/t.bane/tog med utladede batterier og ingen mulighet til å fylle opp med energi.

og i tillegg så har 512 spilleren deres ikke kommet inn som forventet og vil ikke være inne før i desember :no:

Endret av Blackster
Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 17/11/2004 : 12:10

Creative Muvo v200. Helt grei spiller, med radio, 256 MB minne og utskiftbare AAA batteri. Pris: rundt 800,- trur jeg. 

Jeg har vært og sett på den oxo. den oser ikke akkurat av kvalitet da. synes den virker så enkel.

Var i hvert fall grunnen til at jeg kjøpte den. Enkel = lite som kan gå gæli. ;) Samtidig er Muvo serien velrenomert, så man vet at det er lagt tid bak konstruksjonen.

Lenke til kommentar
men en ting må jeg si det er vanskelig å finne sånn bare helt uten videre. Det er mye å velge imellom uten at noen kan fortelle hvordan kvaliteten virkelig er.

Joda, det finnes mange omfattende tester rundt om på nettet som tar for seg de forskjellige produktene, og etter å ha sjekket ut et par-tre tester for hver aktuelle spiller sitter du igjen med en relativt grei oversikt over hvilke spillere som duger.

Det er bare å skrive inn navnet til spilleren med ordet "review" etter.

I Norge kan du med fordel sjekke både www.dinside.no og www.hardware.no.

Keyzer

Lenke til kommentar
QUOTE (Blackster @ 17/11/2004 : 16:12)

men en ting må jeg si det er vanskelig å finne sånn bare helt uten videre. Det er mye å velge imellom uten at noen kan fortelle hvordan kvaliteten virkelig er.

Joda, det finnes mange omfattende tester rundt om på nettet som tar for seg de forskjellige produktene, og etter å ha sjekket ut et par-tre tester for hver aktuelle spiller sitter du igjen med en relativt grei oversikt over hvilke spillere som duger.

Det er bare å skrive inn navnet til spilleren med ordet "review" etter.

I Norge kan du med fordel sjekke både www.dinside.no og www.hardware.no.

Keyzer

hmmm ja det er vel det, men likevel så var det nok min særhet som avgjorde valget. slet med å finne noe som var etter min smak. prøvde å søke litt.

nå falt det til slutt på designet som avgjorde at jeg kjøpte meg Asono. de jeg kjenner som har en asono er fornøyd med den. jeg burde egentlig nok ha kjøpt creative som er mye billigere, men den falt bare ikke i smak. Jeg vet at blir jeg ikke fornøyd med denne så blir det nok en creative.

synes mange av omtalene er litt diffuse, men det erjo fordi alle har forskjellige kriterier. nå er kvalitet og design noe jeg setter pris på da. så får heller det at den er litt kronglete være greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...