Joachim_F Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Gamer.no har tatt turen til London for å titte på noen kommende storspill til Xbox. Vi fikk fikk blant annet se Forza Motorsport, Jade Empire og Splinter Cell: Chaos Theory, og her er inntrykkene våre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Flott artikkel, men slutten: Da jeg til slutt gikk og la meg var det med mange hyggelige minner fra et svært profesjonelt arrangement og mange flotte folk. Minner meg om de gode gamle skolestilene fra barneskolen, som halvparten av klassen avsluttet med "og alle var enig om at det var en fin tur." Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sånne artikler gjør at jeg får lyst til å bli en spillandmelder. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Sto det noe om Srarcraft Ghost??? Lenge siden dette spillet har gitt noe lyd fra seg. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Flott artikkel, men slutten: Minner meg om de gode gamle skolestilene fra barneskolen, som halvparten av klassen avsluttet med "og alle var enig om at det var en fin tur." Jeg kunne selvfølgelig ha skrevet at jeg synes alle de andre var noen drittsekker, at maten sugde og at spillene så helt rævva ut, men det er vel best å holde seg til sannheten. Kløno: Niks. Vi så ingenting til Starcraft: Ghost. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 artig med sånne artikklar. håper at det vil kome fleire i liknande artikklar ved seinare høve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg