Simen1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg får av og til mail på hotmail-kontoen som er tilknyttet mitt brukernavn i MSN messenger. Når jeg klikker "åpne mailene" så åpnes feil nettleser. Dvs. den åpner ikke Mozilla firefox som er satt til "default browser". Er det en bug? Hvordan fikser jeg dette? Dette er et irriterende problem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hm.. mener å huske at i innstillinger i Firefox kan du stille inn hvordan tjenester som skal åpnes i den browseren som standard (som f.eks. HTTP, HTTPS, FTP osv..) Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har du MSN+? I så fall kan du legge in den plug-in'en som blir nevnt i denne tråden. Ett av valgene der er at den siden skal åpnes i default browser. Edit: link til innlegg Endret 17. november 2004 av Pomfri Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har samme greiene, Internet Explorer åpnes når jeg skal sjekke innboksen, regner med det er noe av Microsoft sine sprell. EDIT: Jeg bruker riktignok Opera. Endret 17. november 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Har du MSN+? I så fall kan du legge in den plug-in'en som blir nevnt i denne tråden. Ett av valgene der er at den siden skal åpnes i default browser. Edit: link til innlegg Jeg har bare den standard MSN Messenger versjon 6.2 build 0137 Hva er MSN+ ? Bør jeg bytte til den? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 MessengerPlus er en addon til MSN Messenger, med flere nyttige funksjoner, og noen ikke så fullt nyttige. Man har blant annet ampshout, som viser hva du spiller i winamp, ferdige nick med tilhørende status, man kan f.eks fjerne reklamebanneret i bunn av kontaktlistevinduet, og man kan laste ned plugins med forskjellige funksjoner. Man har også flere nyttige hurtigkommandoer, som f.eks /block, /quote og de forskjellige statusene. En ting du bør passe på om du installerer, huk vekk noe slik som "Install sponsor programs", det er ganske tydelig når du er der, bare les litt, ikke klikk ok gjennom hele veien. Du finner messengerplus på www.msgplus.net Fredrik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå