Spaz Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg hadde planer om å lage et mini review av denne skjermen, siden jeg er en av de første i Norge som har fått denne. Jeg fant et review av denne skjermen på internett, som dere kan lese i steden. Tror dette er et av de første review av denne skjermen. Har nemlig ikke funnet andre. Det er på tysk, men dere kan jo bruke http://babelfish.altavista.com for å oversette http://produkte.zdnet.de/test/51/1/419.html [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-05-27 18:33 ] Lenke til kommentar
oyvinder Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Noen som har prøvd Eizo L565 i spill ? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Den fungerer utmerket i spill. Selvfølgelig er den ikke like rask i spill som tradisjonelle CRT skjermer, men det så minimal forskjell at jeg ble vant til det i løpet av en dag. Har ingen problemer med å anbefale denne skjermen til spillbruk. Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Genial skjerm, har pcen hos noen venner (LAN) mens jeg er paa ferie og tror nok maskinen blir ganske mye brukt (spilling). Antall timer skjermen er brukt var paa ca 240 naar jeg dro, skal bli interresant aa se hva den staar paa naar jeg kommer tilbake (slaar seg av etter 15min uten bruk). Off topic: leter etter noe bra aa rengjoere skjermen med. Naar jeg brukte litt fuktig papir (med vann, som det staar i manualen) ble det "vannmerke" igjen som man kan se hvis man ser fra siden og skjermen er moerk (heldigvis bare et lite omraade). Faar det nok bort med noe rengjoeringsmiddel, men finner ikke noe som er spesialtilpasset for lcd skjermer paa norske webshopper (er litt redd for at "anti glare" belegget fjernes). Skal proeve med en myk klut (toerr) og se om det hjelper naar jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
oyvinder Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Har du prøvd den i raske fps spill ? Er det etterslep, og isåfall hvor mye ? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Spilt en del UT og CS med den, merker ingenting. Skal spoerre de andre, men har ikke hoert noen klager. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg har prøvd den i mange fps spill. Blant annet Soldier of Fortune II og Quake3. Fungerer helt storartet. Det blir litt motion blur (utrolig lite) hvis du sammenligner med en vanlig CRT skjerm, så hvis du er en hardcore gamer så er fortsatt CRT det beste valget. Eizo Flexscan L565 har en responstid på 25ms (målt av et tysk nettsted), selv om spesifikasjonen sier at det er 30ms :smile: Skal prøve å finne linken til den testen [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-07-11 21:59 ] Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Her er mer info: http://www.community.tomshardware.com/comm...=collapsed&sb=5 Lenke til kommentar
oyvinder Skrevet 11. juli 2002 Del Skrevet 11. juli 2002 Takk for informasjonen. Når du flytter på vinduer i windows, er det noe særlig etterslep da ? Når du "scroller" nedover i feks. nettleser, kan du lese skriften da ? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2002 Ja, det går an å lese skriften, men det blir litt motion blur der også sammenlignet med min gamle CRT skjerm. Men hvis du er ute etter en LCD som er like bra/rask som en CRT, må du nok vente i et par år. Det fins nemlig ikke enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå