Croyfer Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Har nettop fått tilbake min 17" fra reparasjon /treige El-kjøp) Da jeg har oppgradert maskinen siden skjermen ble levert inn, ville jeg kjøre 3dMark 2000 1.1 for å sjekke ytelsen. Men da jeg starter 3dmMark, gå testen bare i noen sekunder (av og til i to eller tre tester) og så låser skjermen seg i et flimmerhav, og jeg må starte maskina på nytt. Noen som vet hva dette kan skyldes / hvordan kan jeg ordne dette? Jeg kjører med Asus Asus Geforce4 Ti4600, AMD Athlon 1800+ og Abit KG7 Raid Noen som kan hjelpe meg?!?!? Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Muligens skjermkortet som blir for varmt eller.no Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Rart at kortet skulle blir for varmt, men kan det da hjelpe å sette inn en kabinettvifte for å kjøle ned hele stasen ? Lenke til kommentar
hanse20 Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Ut fra egen erfaring fra diverse lan-party'er har alle med nyere AMD cpu kabinett vifter innstalert. Ellers burde du ha minst 300w strømforsyning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå