int20h Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Nytt initiativ for distribuert prosessering IBM gjør seg fremtredende i et prosjekt som skal bruke distribuert prosessering til å kartlegge og løse en del uløste problemer innen helsesektoren, bl.a. Alzheimers. Les artikkelen her Lenke til kommentar
talisar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Slik jeg ser det nå kan vi enten kaste oss over på nytt prosjekt helt fra starten av og få bra stats der, eller vi kan gå inn for å beholde folding@home prosjektet som jeg nettop har kommet igang med på 37651 laget:) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 De fleste slike prosesseringsprosjekter påstår at deres klient kun utnytter ledig CPU-kapasitet og derfor ikke vil ha noen reell innvirkning på den generelle ytelsen. Man skal være klar over at dette ikke nødvendigvis stemmer i alle tilfeller (f.eks. ved skalering av bilder i Photoshop). Hvor har dere dette fra? Kan noen forklare? (Jeg er litt skeptisk til sannhetsgehalten her) PS. Rundet nettopp 10.000 Workunits i SETI@home (18,8 år CPU-time) Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Dette programmet var mye penere og innholdsrikt enn folding programvaren. Du får tilgang på mer informasjon om poeng osv ved å se i agenten, hvilket er en fordel. Men har lite lyst til å slutte med folding, etter å ha vært med ganske lenge. Hva mener de andre folderne? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har aldri vært med på dette før, men har nå starta opp to prosesser med World Community Grid. Føles godt å donere litt prosessorkraft til en god sak Jeg er i teamet: Vikings Erik Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Morsomt. Prøver å installere det, men vinduet er så lite at jeg kun får se toppen av "Next", "Previous" og "Cancel"-knappene. Vinduet kan heller ikke skaleres. Når jeg tipper meg frem til hva jeg skal klikke på kommer jeg til vindu nummer to, og da henger installasjonsprogrammet seg. Proffe greier. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Gikk helt fint begge gangene jeg installerte det Lenke til kommentar
sBn Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (Lautsprecher som skriver på sitt gamle brukernavn pga. feil mail i profil ): Slik jeg ser det nå kan vi enten kaste oss over på nytt prosjekt helt fra starten av og få bra stats der, eller vi kan gå inn for å beholde folding@home prosjektet som jeg nettop har kommet igang med på 37651 laget:) Eller gjøre som jeg, kjøre begge. Er det greit at jeg mekker et HW.NO team? Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det eksisterer allerede et Hardware.no team, hadde jo vært ålreit hvis de som blir med på dette prosjektet kunne joina dette laget. Teller foreløpig 3 medlemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123465 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Norks World Community Grid team ==> http://www.worldcommunitygrid.org/team/vie...amId=V5RSMBR9N1 Bli med! 70 medlemmer så langt....ligger foran Sverige, liit bak Danmark. 9. plass totalt mht. antall medlemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7123465 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 (endret) Det norske teamet ligger veldig godt an. Godt foran Danmark og Sverige, rett i helene på USA(!) og Slashsot teamet. http://www.worldcommunitygrid.org/stat/vie....do?sort=points Bli med! Endret 26. november 2004 av Slettet+7123465 Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Jeg er med kanskje jeg bidrar til å kurere en sykdom jeg selv får en gang i fremtiden.. vel mer sannsynlig enn at jeg klarer å peile inn ET. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå