Botten88 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Er det FM-radio på Nokia 6630? Kunne ikke finne det på Nokias sider, men når den ble lansert, synes jeg å huse at den skulle ha radio? Endret 17. november 2004 av Botten88 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 nei. men det er headsett med radio å kjøpe utenom... Lenke til kommentar
Werable Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Faktisk den eneste tingen med denne mobilen jeg synes mangler... Har N 7250 nå, og bruker radioen hele tiden! MP3 kan ikke veie opp for radio. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Faktisk den eneste tingen med denne mobilen jeg synes mangler... Har N 7250 nå, og bruker radioen hele tiden! MP3 kan ikke veie opp for radio. Hehe ja radio er KONGE , bruker den på mobilen ca 8timer daglig (08:00-16:00), syns det er bedre med variende inhold istede for det "samme hele tiden" sånn som på mp3 spillern, men mp3 er heller slett ikke dumt men JEG liker radioèn best men når man får tak i radio headsett så er det jo ikke noe problem, fordeom det er bedre med "innebygd" radio Endret 17. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå