t0ggler Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lurte bare på om det er mulig å få installert TV og internett i bil... og i såfall hva slags utstyr man trenger... jeg vet jo at hvis man skal ha internett må man i hvertfall ha en form for pc... og man må jo også ha en skjerm hvor alt kan vises, men utover det lurer jeg på hva man trenger... og kanskje hvor man får tak i det hvis noen vet.. Takk til alle forslag Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 leste en gang om en svenske som hadde det, trur han brukte mobiltelefonen som modem eller noe sånt. va litt lenge sia så eg huske ikke så gått Lenke til kommentar
kadett Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Carputer har jo mye slikt. de har en egen webshop med lcd skjermer, kabler, strømforsyninger osv. Ta deg en tur! Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 Carputer har jo mye slikt. de har en egen webshop med lcd skjermer, kabler, strømforsyninger osv. Ta deg en tur! Høres bra ut Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 De gjorde noe lignende i Pimp My Ride ses. 1.. Siste episoden der installerte dem en PC i bilen til en 16 år gammel gutt *lucky bastard * Den hadde Microsoft Outlock, IE osv. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 noen av di der pimp my ride bilan ble litt for pimp for meg, men du må jo bare like den der civicen med diablo døre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå