Speeedy Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Noen som har erfaringer med eller vet noe som helst om Eecc abonnementet? Etter hva jeg har hørt er det NetCom som tilbyr det, men ikke gjennom forhandlere, men kun gjennom selgere. Har sett brosjyren og det ser utvilsomt billig ut. Husker ikke nøyaktig priser, men 119,- i mnds avgift, 0,49 til alle nett 0,39 for sms om jeg ikke husker helt feil... Men finner ingen informasjon på netcom.no og får heller ikke opp et eneste treff på google på søk etter Eecc... Så noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Er det disse prisene du tenker på? http://www.networkpartner.no Edit: Gj3rne pip her på denne tråden om flere sånne abonnement som ikke er offesielle. Endret 17. november 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Speeedy Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Vel, det heter noe annet, men er de samme prisene...Det virker jo relativt billig? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ja. Internprisene er billig... Dette er bedriftsprisene til Netcom med 25% rabatt. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 www.ownersbuy.no er jo også et netcom abn med ca 25% rabatt. Veit ikke hvem som er billigst jeg... Lenke til kommentar
tinyworks Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Eecc abonnementet? Du tenker vel ikke på EasyTalk? (eecc - easy) Hørtes likt ut Der er iallfall prisene kr 49 per mnd og kr 1,59 per minutt (SMS er 0,69) tiny Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Er det disse prisene du tenker på? http://www.networkpartner.no Edit: Gj3rne pip her på denne tråden om flere sånne abonnement som ikke er offesielle. Hva er dette? Hva må man gjøre for å få de prisene? Er det noe alla Ownersbuy??? Snakker vi om pyramide-greier? (Veldig aktuelt i disse dager....) Er det noen som har erfaring? Endret 21. november 2004 av pologutt Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Alle som vil kan sende fax til networkpartner og ¨få disse prisene. Trenger ikke å være medlem i noe som helst for å få disse prisene. Bindingstid 2 år. Kan kjøpe ny sponset telefon 1 gang pr år. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Er det noe bugs med dette da? Virker litt tvilsomt... Blir ikke bedre av at det står "Piser" i reklamen. Haha. Endret 22. november 2004 av pologutt Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Haha, det har ikke jeg lagt merke til. Ikke bra. Dette virker tvilsomt. Neida, men. Abonnementet stammer fra pyramideselskapet Natures Own. De var de som fikk igang dette. Men nå trenger man ikke være medlem for å få dette abonnementet. Eneste er at det er litt crappy å bestille. For bestillingen må faxes eller sendes inn med kopi av legg. Jeg scannet førerkortet og printet ut og sendte inn. Fax er ikke lett å oppdrive i disse dager... Greit med ringepris på 0.38 når jeg skal ringe til damen i timer! Lenke til kommentar
luskeludvik2 Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 hei ludvik. sjekket opp eecc/ucan2. man blir automatisk medlem i eecc når man signer opp som tlfkunde. det koster ingenting. null innmelding eller porteringsavg. prisene dine stemmer. oppstart - 0,47/0,34 internt. virker ok. 20% rabatt. viktig med korrekt info da vidar!!!! snax! mvh bobbo. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Ok, takk for opplysningen. Men Ownersbuy har forøvrig 22 % rabatt med NetCom Bissniss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå