Gå til innhold

Billigste mobilabonement søkes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok..kanskje ikke så dumt med forhåndsbetaling. Hvilke av disse forhåndsbetalte ab benytter seg av telenor sitt mobilnettverk? (tenker da på at telenor har best dekning med sitt nett)

NetCom

- Mobyson

- TalkMore

- Chess

 

TeleNor

- Chess

 

Det er de jeg vet.. som du ser kan du velge med Chess. Men ville anbefalt deg TalkMore, det er det billigste abo. som finnes i Norge, og har ikke hatt problemer med dekningen på fjellet, over grensen (svinesund :p) og i byen.

Lenke til kommentar

Dette med dekn. graden da....

Er jo umulig å bli enige om det.

Selv reiser jeg en del og har Talkmore (Netcom)...

En kollega har Telenor,

Det er nærmest tilfeldig hvem av oss som har dekning (eller ikke) på utsatte steder.

Men det er vel en annen diskusjon.

 

Kan bare si at Talkmoe er jeg veldig fornøyd med. (Også kundeserv).

 

Meget enkelt, billig og oversiktelig.

Lenke til kommentar
Men ville anbefalt deg TalkMore, det er det billigste abo. som finnes i Norge, og har ikke hatt problemer med dekningen på fjellet, over grensen (svinesund :p) og i byen.

Billigst? Titt på telepriser.no så ser du at Mobyson er billigst..!

 

Synes du skal titte på alle prisene til operatørene så vil du se at TalkMore ikke er billigst på alt ;)

Er du mye på internett så blir nok Sense på-nett billigst, du får 50 gratis sms (fra sense.no) hver dag :thumbup:

Bruker ikke Sense nettet til Telenor? :hmm:

Lenke til kommentar
bruker ikke nett til å sende sms eller mms. Så dette har null betydning for min del. Men hvor mye må man forhåndsbetale for å kunne ringe liksom? Dette har jo litt å si. Vil liksom ikke putte 2000kr inn på mobilkonto bare for å få minuttprisen ned i 80øre heller.

Du betaler innmeldingsavgiften og velger selv hvor mye du vil fylle på med ;)

Hadde valgt Mobyson, de har jo fått inn en "pengesterk" eier nå, så de står nok sterkere enn TalkMore etter noen måneder, og kan sikkert sette prisene enda litt ned for å være billigst :thumbup:

 

Legg merke til at oppstartavgiften til TalkMore er 10 øre dyrere enn hos de andre forhåndsbetalte operatørene...

Endret av caesar*
Lenke til kommentar
Du betaler innmeldingsavgiften og velger selv hvor mye de vil fylle på med 

Hadde valgt Mobyson, de har jo fått inn en "pengesterk" eier nå, så de står nok sterkere enn TalkMore etter noen måneder, og kan sikkert sette prisene enda litt ned for å være billigst 

 

Legg merke til at oppstartavgiften til TalkMore er 10 øre dyrere enn hos de andre forhåndsbetalte operatørene...

 

Ja..hmmm....

 

Men ellers. Er det noe jeg går glipp av ved å ikke velge rene telenor eller netcom ab? Noe jeg kanskje trenger. Prøver bare å unngå fallgruver her.

 

tusen takk for svarene deres så langt. Det har hjulpet meg langt på vei.

Lenke til kommentar
Men ellers. Er det noe jeg går glipp av ved å ikke velge rene telenor eller netcom ab? Noe jeg kanskje trenger. Prøver bare å unngå fallgruver her.

Nei... Jeg har ikke merket noe (byttet fra Telenor til Mobyson i juli), unntatt at det har blitt mye billigere :thumbup:

Endret av caesar*
Lenke til kommentar

Men jeg heller mot å velge enten talkmore eller mobyson nå. Hmmm Begge er netcom nett, men jeg tror jeg kan leve med det. Siden det er hele 20 øre pr min i prisforskjell til billigste ab som benytter telenor nettverk.

 

Men det er ikke bindingstid på noen av disse sant?

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Men det er ikke bindingstid på noen av disse sant?

Nei... Bare å lese på hovedsiden til Mobyson det ;)

 

Har Mobyson og kan anbefale det, dessuten er det en del av tjenestene til Mobyson som er mye billigere enn hos TalkMore, må jo betale 49kr,- bare for å få brukt TalkMore i utlandet..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...