Gå til innhold

PortaPro vs. px100


Anbefalte innlegg

Jeg har lest en del innlegg om Sennheiser px100 her på Forumet....Dere sier at det er et bra headset med god lyd :hmm:

Jeg har en i klassen som gjorde den STORE feilen med å kjøpe px100.

Selv har jeg Koss PortaPro, og de koster faktisk det samme som px100.

px100 har ikke bass i det hele tatt! :thumbdown:

Så til alle dere som har px100:

kast dem å kjøp deg et PortaPro headset med skikkelig lyd!

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette må være det mest idiotiske innlegget jeg har lest på lenge. Hva er poenget med å starte en egen tråd bare fordi noen har andre preferanser enn deg? Når du i tillegg har argumentasjon på barnehagenivå blir det bare latterlig. Les litt av det JensL har skrevet her på forumet, han har peiling på hodetelefoner.

Er du klar over hvor drit px100 er??? Bass Kor? De funke isje rett og slett!

px100 kan dra t helvette! Jævla fitte headset! :thumbdown:

JensL har ikke peiling på headset i det hele tatt! Se hvor dum han er da...å anbefale px100, da er du født stygg!

Endret av SjiraFF1
Lenke til kommentar
Dette må være det mest idiotiske innlegget jeg har lest på lenge. Hva er poenget med å starte en egen tråd bare fordi noen har andre preferanser enn deg? Når du i tillegg har argumentasjon på barnehagenivå blir det bare latterlig. Les litt av det JensL har skrevet her på forumet, han har peiling på hodetelefoner.

Er du klar over hvor drit px100 er??? Bass Kor? De funke isje rett og slett!

px100 kan dra t helvette! Jævla fitte headset! :thumbdown:

JensL har ikke peiling på headset i det hele tatt! Se hvor dum han er da...å anbefale px100, da er du født stygg!

 

Dersom du hadde prøvd å være litt mer seriøs og argumentere saklig kunne vi sikkert tatt en debatt på dette her, men slik oppførsel du holder på med har ingenting på dette forumet her å gjøre. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...