mrmount Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hei, Følgende er oppsettet. 1 Maskin med XP 1 Maskin med win 2000 server. Ønsker kontakt fra PC på jobb. Jeg kalarer få kontakt med den ene pc'en fra jobb. Grunnen til dette er at den er nattet i routeren først med port 3389 eller hva det var. Den andre står med linja under... og klarer derfor ikke sette en port til to pc'er. Dersom jeg endrer rekkefølgen klarer jeg kople meg opp mot den andre pc'en. Er det andre porter jeg kan bruke slik at jeg slipper og endre oppsettet i routeren avhengig av hvilken pc jeg vil ha kontakt med ? Vet det er andre program sm fikser dette men ønsker og bruke remote desktop... Mount Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 du kan jo bare sette opp mot den ene å ha remote desktop fra den ene maskinen til den andre, så du kan bruke samme 1 port og fortsatt ha kontakt med begge pcène... eller så er det sikkert mulig å skifte port på programmet... Lenke til kommentar
mrmount Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Ja, Jeg vet at dette er en mulighet. Men, det er vilkårlig hvilken maskin som står på... Da må jo den ene maskinen alltid stå på... og det er ikke ønskelig.... Mount Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) http://www.petri.co.il/change_terminal_ser...tening_port.htm Endre porten på den ene og åpne for den nye porten i brannmuren så kan du nå begge utenfra, til og med samtidig Endret 17. november 2004 av Tanguero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå