Mobilguiden666 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Kan få denne idag med bud til 4200,- levert. Jeg er i tvil. 6260 er en møkkatelefon og STOR: LG T5100 er jo faktsik større. Hva menere dere? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Så den for første gang i går. Mitt førsteinntrykk var at den var alt for stor, veldig tykk mobil. S700 så mye mindre ut i forhold. Jeg har en maksgrense på 3000 kr for mobiler så den er ganske uaktuell for min del Lenke til kommentar
amorine Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg har ikke prøvd eller fysisk sett noen av dem, men ut i fra bilder ser LG T5100 definitivt bedre ut enn 6260! Mer runde former får den til å se mindre ut enn sine faktiske fysiske mål også. I tillegg har den utvendig skjerm, og alle tastene samlet på den ene flippen. Jeg synes den ser fiiiiin ut jeg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg trur du har nok mobiler fra før av Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg er enig med de som sier den er for stor. Den er jo så høy. Mange mener jo S700 er en koloss, men denne ser jo mye større ut (selv om det ikke er mange mm som skiller de). Lenke til kommentar
eblth Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har vært å prøvd den på telebutikken i dag. Den føles veldig lett, og føler den ikke er så veldig stor.. Knallfet med to skjermer (som begge er veldig bra) Den var også svært konfortabel å åpne, alt gikk veldig lett der det skulle (for å si det sånn) Når man skulle snu skjermen, gikk det også veldig lett. Mne lurer på hvor mye den veier. 120 gram står det på LGs hjemmeside, mange andre steder står det 110, men den føles hvertfall som den veide veldig lite. Trodde først det var en dumme, til butikkmannen slo den på. God fordelt over hele telefonen, veldig god å holde i... Er ganske sikker på at jeg skal kjøpe den snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå