Gå til innhold

Kameraklikk på K700i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du ikke fant dette vitner jo om din evne til å lete, det har vært veldig mange slike emner i det siste. Den eneste måten å gjøre det på er å nedgradere firmwaren til en eldre versjon hvor kameralyden blir borte om du setter telefonen på lydløs.

Jeg har da aldri påstått at jeg er spesielt flink til å lete heller....jeg er mann...!

Men det var en bemerkelsesverdig lite positiv måte å møte en enkel forespørsel på. Er det noen spesiell personlig fornærmelse for deg at jeg ikke har funnet alle disse emnene?

Beklager at jeg tråkket på tærne dine i så fall - det var virkelig ikke meningen!

(men jeg så dem nok ikke, så dårlig som jeg er til å lete....)

Forøvrig - det funket ikke å sette telefonen i "møte" - det klikker like høyt. Nedgradering eneste utvei...? Hvilke ulemper medfører det å nedgradere, og til hvilken versjon i så fall?

Med bønn om tilgivelse for at disse temaene har oversvømmet forumet en halv milliard ganger tidligere...

:JM

Lenke til kommentar

Da må jeg bare beklage om jeg hørtes så brysk ut, jeg ga deg jo et svar også. Siden det ikke virker å sette den på møte har du "feil" firmware (nyeste typen). Hvis du nedgraderer (til den hvor lyden blir borte i det du setter på lydløs) så suger telefonen mer strøm (dårlige innstillinger el.) og den fryser/henger seg opp oftere. Begge disse er jo utbedret i den nye firmwaren så det skal virke fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...