marinville Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Har lett etter topic om dette, men ikke funnet. Kan noen si om det er mulig å fjerne det UTROLIG høye kameraklikket på K700i? Det er tilfeller hvor det kan være svært greit å ta bilde uten denne lyden... ...og ikke BARE når jeg spionerer... :JM Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 At du ikke fant dette vitner jo om din evne til å lete, det har vært veldig mange slike emner i det siste. Den eneste måten å gjøre det på er å nedgradere firmwaren til en eldre versjon hvor kameralyden blir borte om du setter telefonen på lydløs. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Prøv å sett telefonene i ''møte'' profil Lenke til kommentar
marinville Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 At du ikke fant dette vitner jo om din evne til å lete, det har vært veldig mange slike emner i det siste. Den eneste måten å gjøre det på er å nedgradere firmwaren til en eldre versjon hvor kameralyden blir borte om du setter telefonen på lydløs. Jeg har da aldri påstått at jeg er spesielt flink til å lete heller....jeg er mann...! Men det var en bemerkelsesverdig lite positiv måte å møte en enkel forespørsel på. Er det noen spesiell personlig fornærmelse for deg at jeg ikke har funnet alle disse emnene? Beklager at jeg tråkket på tærne dine i så fall - det var virkelig ikke meningen! (men jeg så dem nok ikke, så dårlig som jeg er til å lete....) Forøvrig - det funket ikke å sette telefonen i "møte" - det klikker like høyt. Nedgradering eneste utvei...? Hvilke ulemper medfører det å nedgradere, og til hvilken versjon i så fall? Med bønn om tilgivelse for at disse temaene har oversvømmet forumet en halv milliard ganger tidligere... :JM Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Da må jeg bare beklage om jeg hørtes så brysk ut, jeg ga deg jo et svar også. Siden det ikke virker å sette den på møte har du "feil" firmware (nyeste typen). Hvis du nedgraderer (til den hvor lyden blir borte i det du setter på lydløs) så suger telefonen mer strøm (dårlige innstillinger el.) og den fryser/henger seg opp oftere. Begge disse er jo utbedret i den nye firmwaren så det skal virke fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå