Gå til innhold

Projekt koseklumpen<3 Update 21.11!


Anbefalte innlegg

Blir bra dette, skulle kanskje hatt UV relaktiv pels? eller ikke...

 

Gratulerer med nytt husdyr, her er det bare hybelkaniner.

:p

 

Takker :wee:, endelig et dyr jeg kan ha inne(stakkar kaninen er ute *hakke tenner*). Må vel fram med støvsugern da :tease::p

 

Trur du har tulla med bildene igjenn.

Sjekk det siste bilde

Veit det, fiksa nå. Må være noe

galt med Imageshack

 

Edit: Innlegg nr.100! :w00t:

 

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir bra dette, skulle

Gratulerer med nytt husdyr, her er det bare hybelkaniner.

:p

 

Må vel fram med støvsugern da :tease::p

z1Ob

Støvsuger :dontgetit: Selv hybelkaniner har smerte, dakar små dyr.

 

Stealthingen av cd-rom ble utrolig bra, noe av det beste jeg har sett viss ikke det beste.

Takker så meget!

 

hm.. kunne kanskje blitt enda stiligere den cd-romen hvis du hadde lakket den svart

 

ståå på... ser ut som om den også kan være digg å ha beina på 

 

Det var en god ide, har jo litt lakk igjen, så blir vel til at jeg prøver dette..

:D , den er utrolig myk og god, kan bruke den som "puff" :p

 

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar
Dersom du skal lakka skuffa til cd-romen bør du prøva lakken på noko tilsvarande plastikk først. Trur det var ein anna fyr her på forumet som pøvde det sama, utan hel. Lakken flassa og øydelagde cd-romen.

Den er grei, men om cd-romen blir ødelagt gjør ikke noe, da dette bare er leser(ikke brenner)+ at jeg har 7stk ekstra :p ...

 

z1Ob

Lenke til kommentar
Den blir så artig den kassa di :thumbup: .

skal du ha den liggende på dyna di mens du sover?? ;)

Takker :D, har ikke tenkt på det, men god og varm nede ved beina, særlig hvis den begynner og brenne :p

 

meget bra :)  

Er den stabil, dvs, tåler den å bli sittet på f eks?

 

:wee:

Ja, prøvde nå. Satte meg på den og det kom ikke en lyd(veier rund 80), dvs den tåler en del ;)

 

Btw:Når men tegner noe i sketchup og vil lagre det som vanlig bilde(f.eks. jpeg), ikke sketchup fil(.skp). Hvordan gjør man det? :blush:

 

z1Ob

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

drit digg prosjetkt, spesielt at den er så solid at den kan brukes som krakk.

jeg har bare skummlest igjennom, men en ting jeg ikke likte, sølvfolien inni. har lest et sted at aluminiumsfolie kan lades opp med statsik elektrisitet, og med det grille hwen din :S

mulig at du kan unngå statisk elektrisitet om du jorder den, men da må det nesten være jord på stikkontakten i veggen ;)

også mulig at jeg bare babler drit, ettersom jeg har lest dette på et forum etelerannet sted.

Lenke til kommentar
drit digg prosjetkt, spesielt at den er så solid at den kan brukes som krakk.

jeg har bare skummlest igjennom, men en ting jeg ikke likte, sølvfolien inni. har lest et sted at aluminiumsfolie kan lades opp med statsik elektrisitet, og med det grille hwen din :S

mulig at du kan unngå statisk elektrisitet om du jorder den, men da må det nesten være jord på stikkontakten i veggen ;)

også mulig at jeg bare babler drit, ettersom jeg har lest dette på et forum etelerannet sted.

takker :wee: ,likte heller ikke det med aluminiumsfolien, den forhindrer brann, men kan "drepe" pc'en ,ikke bra :no: spørre rundt på forumet om dette kan skje..men jorder den uansett..

 

Det blir jævli bra :thumbup: .

brabba med nytt hysdyr  :D 

:blush:

 

Hehe morsom sak. Hadde de slik pels i fargen gulrød? Altså noe lignende løve fargen?

hmm..de har ikke likelang pels, men de hadde ihvertfall geopard og leopard om jeg husker riktig, mun husker ikke om de hadde løve oransj farge :( , men du må vel nesten ta en tur innom din nærmeste sybutikk for å¨finne ut dette..

 

z1Ob

Lenke til kommentar
lite tips med pels og pc... kan ta fyr, det gjorde vår, men vi var så lure å brukte sølvfolie inni også.  :) 

 

uansett, veldig bra mod! stå på

oi... jeg formulerte meg en smule dårlig her... det med sølvfolie er ikke så bra etter hva jeg har hørt. hva jeg mente var at sølvfolie kanskje ikke er så lurt.

 

vi hadde det av "estetiske" grunner, men pass på at den ligger helt flatt, og ikke kommer i kontakt med komponentene.

ettersom du ikke har pels inni kabinettet skulle ikke brann være noe svært problem.

 

jeg tror grunnen til at vår tok fyr var nettopp sølvfolien. håper jeg ikke har skapt for mye bry med min svært uheldige kommentar. legger meg helt flat her

 

her ser du forresten pc med sølvfolie

Endret av Noldus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...