z1Ob Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Update! Takker for alle de positive komentarene! Da er det en liten update, har heller ikke gjort så mye i dag, men virker som det ikke er altfor lenge til jeg kan begynne og sette fast pus'en på pc'n. I dag har jeg borret hull til de 2 80mm viftene og klippet ut nettingen som skal være bak grillene, har satt viftene til å gå på 7v istedenfor 12, og koblet de på en av\på bryter. Er en del bilder Her er pc'n før jeg har borret hull til viftene(sett forfra) Her er pc'en bakfra med hk og psu i pc'n Høyre side av pc'n(sett forfra) med faduckt hull til cpu vifta De 2 80mm viftene jeg skal ha i pc'n Scorpionvifte grillene til 80mm viftene og den vanlige til fanduckt viften og nettingen som skal være bak hvordan det så ut inne i pc'en med fanduckt(men uten de 2 80mm viftene) 80mm viftehullet på venstre side av pc'n(sett forfra) 80mm og fanduckt hullene på høyre side av pc'n(sett forfra) 80mm viften som skal blåse ut er montert 80mm viften som skal blåse inn hvordan viftene ser ut utenifra Vifte med grill og netting Bilde av av\på bryteren til 80mm viftene, den sitter bak til venstre på pc'n(sett forfra) fordi jeg prøvde og sette inn en lås, men det gikk ikke så bra, så da ble det hull til denne istedenfor Skal dra på ikea og kjøpe bein til pc'n nå snart(30min), tror jeg skal begynne og legge på pelsen og skjære den til i morgen og hvis jeg blir ferdig med det skal jeg lage power knappen ferdig... håper på tilbakemeldinger om hva som kan være bedre\annerledes eller hyggelige z1Ob Endret 18. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Liten update! Har nå vært på ikea og kjøpt bein til pc'n,valge ganske høye bein(hele 11cm!! ). Det passet ganske godt syntes jeg,ihvertfall når jeg får på pus'en(den dekker en del..). Har noen andre små dørknotter på2-3cm men da blir pc'en en stor kost . Legger ut noen bilder av hvordan det kommer til og se sånn ca. ut når det er ferdig...Enjoy! Beina skal jeg antageligvis sette litt lebgre ut mot kanten av pc'n men det blir i morgen Beklager hvis det er litt dårlige bilder, men klokka(er\var) 02:00, nå går jeg og . z1Ob Endret 19. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 :!: Hva skal du kalle dyret ditt da? Du må være forsiktig så ingen tror det er en stol å setter seg på den. TØFF Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 angående problemet med belysningen av powerknappen, kan det være en fordel å montere LED'en lengre fra trykkflaten. da vil du oppnå bedre spredning av lyset. se fig. for eksempel Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 :!: Hva skal du kalle dyret ditt da? Du må være forsiktig så ingen tror det er en stol å setter seg på den. TØFF Hehe er ikke helt sikker på navn, men finner vel på noe.. Tror den tåler at noen setter seg på den. Beina er beregnet på store komoder, og treet er festet ganske godt..Takker for hyggelig respons angående problemet med belysningen av powerknappen, kan det være en fordel å montere LED'en lengre fra trykkflaten. da vil du oppnå bedre spredning av lyset. se fig. for eksempel Takke for tipset, blir vel til at jeg lager ny knapp senere i dag(har allerede limt den ) z1Ob Lenke til kommentar
Irons Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Den var tøff, og litt søt da Lag noen bein som ser ut som labber også! \\Sp33D Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Den vart jo konge Likte kombinasjonen med gitter bakom viftegrillen. Lyser power knappen hieile tida? Det såg litt vansklig å finna fronten på dyret. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Den var tøff, og litt søt da Lag noen bein som ser ut som labber også! \\Sp33D Takker , tenkte litt på det å lage poter, skal se om jeg har noen små 2"*2" biter liggende. Da blir det kanskje noe av.. Den vart jo konge Likte kombinasjonen med gitter bakom viftegrillen. Lyser power knappen hieile tida? Det såg litt vansklig å finna fronten på dyret. Ja, likte også kombinasjonen av grill+netting( )...i går tenkte jeg ikke over at powerknappen bare leverer mellom 2-3v og den LED'en jeg har limt på er beregnet på 12v , men skal kanskje til clasohlson\biltema senere i dag for å kjøpe meg stiftemaskin(el. pistol?) så da kjøper jeg meg noen ulrta bright LED's...Som sagt på bildet har jeg bare lagt pelsen\pusen over hele pc'n den er ikke festet, og det er ikke hull til cdrom,vifter eller powerknapp. Dette håper jeg og få gjort senere i dag..Kanskje derfor det var vanskelig og finne fronten Edit: Fant ut at jeg hadde en kathode liggende(30cm blå) derfor lurte jeg på om dette kunne bli tøft og ha den under pc'n så det lyser blått ut fra undersiden av pc'n? Endret 19. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Skal jeg gjøre det med katten til moren min Bra prosjekt Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Skal jeg gjøre det med katten til moren min Bra prosjekt , takker Endret 19. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) lite tips med pels og pc... kan ta fyr, det gjorde vår, men vi var så lure å brukte sølvfolie inni også. uansett, veldig bra mod! stå på Endret 19. november 2004 av Noldus Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 lite tips med pels og pc... kan ta fyr, det gjorde vår, men vi var så lure å brukte sølvfolie inni også. uansett, veldig bra mod! stå på :!: Takker for tipset, litt kjedelig hvis den brenner opp... Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) *slettet* Endret 21. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) UPDATE! Da var det update igjen, siden torsdag har jeg dekket hele kabinettet innvendig med sølvfolie, Dekket Hele med pus\pels, satt på viftene med griller og netting, lakket bakplaten og psu i sort,satt netting og ny grill på psu, Og nå holder jeg på å lakke fanduckten og lage stealth til floppy(men finner ikke aralditten ). Over til bildene Her har vi kassen før jeg begynnte og legge på folie Verktøy som skal til for å feste folien(+folien da ) Her har jeg dekket 2 av sidene.. Alle sidene dekket her er da pelsen og en av viftene(+netting og grill) festet Her er da andre siden med viftene.. Fronten med hull til cd-rom og floppy Hvordan det ser ut utenifra og inn gjennom bakplaten Viften forran sett utenifra.. På lørdag var jeg på biltema og kjøpte bryter og hengsler, på sybutikken etter mere pus\pels og på Europris og kjøpte lakk.. måtte trimme håret, så det ikke kommer inni.. Lakkering etter 1. eller 2. runde.. delene etter lakkering(3-4 strøk).. og alle de lakkete delene på plass Håper og få laget ferdig stealth til floppy, satt på topplokket/m hengsler¨i dag. Da er det ikke så veldig lenge til prosjektet er ferdig z1Ob Endret 21. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 javel.. flott sak det der.. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) [quote name='_ammaZ_' date='21/11/2004 : 16:21'] [url="http://img23.exs.cx/img23/6145/14895.jpg"]javel.. [/url] flott sak det der.. [/quote] Hehe så det nå, klarte og legge til et tall i linken så den hentet opp et helt annet bildet , dvs. bildet var ikke mitt.. Edit: har tatt noen bilder av hvordan fronten ser ut med cd-romen i, kommer bilder straks.. z1Ob Endret 21. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Redd kassa skulle ta fyr :!: 1. Kva er tykkelsen på platene du har brukt? 2. Har du spikra eller skrudd platene saman? 3. Kor mykje veg kassa (ca)? Skulle hat noko lys bakom viftene. Ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Redd kassa skulle ta fyr :!: 1. Kva er tykkelsen på platene du har brukt? 2. Har du spikra eller skrudd platene saman? 3. Kor mykje veg kassa (ca)? Skulle hat noko lys bakom viftene. Ser veldig bra ut. Ja, ble litt redd når Noldus sa at pc'n hans hadde brent opp.. 1. Tykkelsen på platene er 1.5cm 2. Jeg har skrudd de sammen 3. Den veier ganske nøyaktig 6kg med all hw inni.. Takker! Gikk ikke så bra å ta bilde av viftene med kathoden bak, men det så ganske bra ut . Legger ut bildene av hvordan fronten ser ut med cd-romen.. Sett rett forfra med cd-rom lukket Cd-romen åpen, sett skrått ovenifra og ganske rett forfra.. z1Ob Endret 21. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
ersa Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Blir bra dette, skulle kanskje hatt UV relaktiv pels? eller ikke... Gratulerer med nytt husdyr, her er det bare hybelkaniner. Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Trur du har tulla med bildene igjenn. Sjekk det siste bilde edit: no er det riktig bilde Endret 21. november 2004 av Ødd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå