z1Ob Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Har startet på mitt første bygge prosjekt( ), jeg har kommet litt igang, og det kommer bilder senere i dag. Pc'en blir ikke veldig stor, målene er H*24cm, L*29cm, D*35cm. Sitter på skolen så har ikke paint el. sketchup, dvs. Bilder. kommer senere i dag Specs: Intel celeron 1ghz 20gb hdd (ukjent) 384mb sd-ram pc133, cl.2 creative Geforce fx 5200 128mb ddr agp, tv-out compaq hovedkort 150w compaq psu floppydisc (ukjent) cdrom (ukjent) som dere sikkert ser er dette bare en gammel pc jeg har stående som jeg vil skal bli litt mer stilig og se på, og fordi det er morro og bygge "pc'en" bygges i tre, jeg har laget selve boksen, begynnt og sparkle og pusse.Har byttet cpu vifte til en "ny" amd boxed vifte som skal få fanduckt ut til frisk luft, har tenkt og sette inn 2*80mm vifter(1 inN, 1 ut..), og den skal ha sort pus(ca. 4cm lang ). kommer update senere i dag. z1Ob Endret 6. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
karamba Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lykke til med prosjektet! Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Takker! Kom gjerne med innspill og forslag, gjerne forslag til nytt navn. z1Ob Endret 6. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 ut..), og den skal ha sort pus(ca. 4cm lang ). Tenkt å flå nabokatta? :!: Skal du dekka heile kabinete med pus eller skal du bruka plexi nokon plassar? Du må laga eit par scary auker med to røde leds og fira bein med klør på. Vist nokon tar på den, så knurre den tilbake. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) ut..), og den skal ha sort pus(ca. 4cm lang ). Tenkt å flå nabokatta? :!: Skal du dekka heile kabinete med pus eller skal du bruka plexi nokon plassar? Du må laga eit par scary auker med to røde leds og fira bein med klør på. Vist nokon tar på den, så knurre den tilbake. Nei, var på sybutikk, og fikk se udyret stå i et hjørne å støve ned.. mange gode ideer, skal dekke hele med pus, men er ikke så veldig god på elektronikk(greit med led, men knurre greia?) plexi, kanskje, men det er liten plass, og den ser ikke så fin ut inni, (psu, og cdrom ligger oppå skjermkortet ) men takker for ideene.. z1Ob Endret 6. desember 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg mener en worklog burde starte med bilder, så har du ingen sketchup bilder eller noe lignende? , men dette KAN bli bra dette, men det krever tid og penger Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) UPDATE! Som jegsa, så ble det update, har ikke gjort så mye i dag, men startet med powerknappen og laget stealth drive til cdrom og fanduckt til cpu vifte.. Perrrry: sa jeg var på skolen og at dette ville komme senere..så her kommer de lar bildene tale for seg selv.. Kassen et til.. enda et Stealth drive til cdrom Dyret som skal kle pc'en Fan duckt til cpu viften Fan duckt satt fort på hk.. ris og ros? z1Ob Endret 20. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Snerten liten boks det der. Det pus greiene ser konge ut. Er det nok til å dekka heile kassa? Det kjem til å bli tidenes stealth rom. Du kjem til å få problem med å finna den når du er ferdig. Må ha ein grill framfor hullet til vifte anada di. Er det mykje statisk elektrisitet i pusen? Litt kjedelig å grilla hardwaren. Det blir ein god koseklump. Prosjekt kosemklumpen Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 blir ikke varmt på lille pusekatten da ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 kan bli bra dette Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Snerten liten boks det der. Det pus greiene ser konge ut. Er det nok til å dekka heile kassa? Det kjem til å bli tidenes stealth rom. Du kjem til å få problem med å finna den når du er ferdig. Må ha ein grill framfor hullet til vifte anada di. Er det mykje statisk elektrisitet i pusen? Litt kjedelig å grilla hardwaren. Det blir ein god koseklump. Prosjekt kosemklumpen Takker . Nei, fant ut at den var 7cm for kort til og dekke topplokket , så må ut og kjøpe mer pus når jeg får litt penger.. haha :!: har noen viftegrille+ litt netting så ikke all pusen blir sugd inn i pc'n statisk blir den sikkert, +++strøm til psu bra navneforslag, blir vel det foreløpig z1Ob Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Bra her er ett eks. til topic. WoodyCat = WC Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Bra her er ett eks. til topic. WoodyCat = WC Takker! Wc-hahaha, tror jeg holder meg til koseklumpen framfor det, men bra forslag kjør på med ideer, forslag, ris og ros... z1Ob Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Trenger litt råd, har laget startknappen nesten ferdig. Bilder de 2 delene som skal sammen.. et til.. selve bryteren du trykker på. Den runde plexi biten på siste bilde er beskyttelesen du finner på innsiden av korken på en ny deo-stick , jeg skal ha hd activity LED'en til og lyse opp denne, men den lyste ikke opp hele bryteren, derfor lurte jeg på om det vil hjelpe og pusse (froste) den?kommer lyset til og spre seg bra da?, litt dårlig LED også, så kommer sikkert til og kjøpe ny snart Btw., ferdig med å stealthe cdrom og støydempe hd. Stealth cd-rom igjenn Stealth cd-rom åpen Støydempet hd i cdrom cover z1Ob Endret 17. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Projekt koseklumpen Har sett fleire som har gravert logo inn plexi for å få ein ru overfalte. Det gjer at lyse vert reflektert. har ikkje gjordt detta sjølv... Se her: (DrSpawn - beQuiet) om det funke på den type plasten du har veit eg ikkje. Spørs om det vert så bra vist led'en var dårleg. det er berre ein måte å finna det ut på. Prøv Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Projekt koseklumpen Har sett fleire som har gravert logo inn plexi for å få ein ru overfalte. Det gjer at lyse vert reflektert. har ikkje gjordt detta sjølv... Se her: (DrSpawn - beQuiet) om det funke på den type plasten du har veit eg ikkje. Spørs om det vert så bra vist led'en var dårleg. det er berre ein måte å finna det ut på. Prøv hehe. prøvde og froste den lille biten med 180 sandpapir, ble litt grovt, men lyset delte seg bedre utover. Skal prøve med en annen LED jeg har liggemde og se om det funker, slenger ut et bilde av hvordan det ble i mørket og i lyset.. ovenfra.. fra siden og i lyset.. z1Ob Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 rofl mau (mjau) ser kult ut dritt bra:D Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) rofl mau (mjau) ser kult ut dritt bra:D Takker!! :!: bilde tatt ovenifra ,så dere ser hvor lite plass det er Endret 17. november 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg vil ha sånn puseskinn på pc'n min jeg og.. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 PC som røyter.... tøft, lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå