Pederaskvig Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hey sliter heftig med en sak om dagen, i det siste har pcen min begynt å restarte seg selv med en gang den får mer en "vanlig" standby load.. foreksempel hvis jeg setter i gang overføringer, spiller (alle spill) foreksempel CS. Je går inn på cs, spiller i 5 min så starter pcen seg på nytt, akkurat som om strømmen blir kuttet eller noe. Har prøv allt av forskjellige drivere til skjermkort oppgradert bios, diverse feilsøkninger men ingenting funker. Det som er rart er at det plutselig begynte å skje, hadde ikke gjort noen forandringer? noen som har noen tips? Amd XP 3200 1024MB Corsair GF 5950ultra K6 Delta Hovedkort Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 korleis psu har du? den er sikkert for dårleg... for svak... Lenke til kommentar
Pederaskvig Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 hmm mener det er 360W,, har tenkt på at det kanskje er den.. men da ville den vel ha gjort dette helt fra starten.. ikke plutselig starte med det uten at jeg har gjort noen betydelige forandringer? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) nja... du kan jo prøve å koble frå noko og køyre nokon stress tester... kva anna har du i maskina bortsett frå det oppgitte her..? antar at det er ein chiftech psu? Endret 17. november 2004 av ghost7 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 For lav vcore kanskje? Har du overklokket? Lenke til kommentar
Pederaskvig Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Har ikke overklokket i det hele tatt.. ja det er en chieftech. Hmm jeg har vurdert å formatere, men har på føleslen at dette er et problem som ikke har noe med windows og gjøre og er redd for at det ikke kommer til å hjelpe noe som helst. Da er det surt å gå gjennom full formateringsprosess og stresse med backups av mp3 osv... Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Hmmm, jeg hadde slikt problem før at den fryste seg ved loading av windows. Men jeg hadde satt strømkontakten på viftene dirkte på hovedkortet fordi jeg hadde vel 4 uttak der, men så tok jeg vekk den ene så blei pcen helt normal igjen... Er egentlig bare små baggateller som føkker maskina av og til desverre :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå