Gå til innhold

Pcen Skrur seg av ved load?!?

Anbefalte innlegg

Hey sliter heftig med en sak om dagen, i det siste har pcen min begynt å restarte seg selv med en gang den får mer en "vanlig" standby load.. foreksempel hvis jeg setter i gang overføringer, spiller (alle spill) foreksempel CS. Je går inn på cs, spiller i 5 min så starter pcen seg på nytt, akkurat som om strømmen blir kuttet eller noe. Har prøv allt av forskjellige drivere til skjermkort oppgradert bios, diverse feilsøkninger men ingenting funker. Det som er rart er at det plutselig begynte å skje, hadde ikke gjort noen forandringer? noen som har noen tips?

Amd XP 3200

1024MB Corsair

GF 5950ultra

K6 Delta Hovedkort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke overklokket i det hele tatt.. ja det er en chieftech.

Hmm jeg har vurdert å formatere, men har på føleslen at dette er et problem som ikke har noe med windows og gjøre og er redd for at det ikke kommer til å hjelpe noe som helst. Da er det surt å gå gjennom full formateringsprosess og stresse med backups av mp3 osv...

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg hadde slikt problem før at den fryste seg ved loading av windows. Men jeg hadde satt strømkontakten på viftene dirkte på hovedkortet fordi jeg hadde vel 4 uttak der, men så tok jeg vekk den ene så blei pcen helt normal igjen...

Er egentlig bare små baggateller som føkker maskina av og til desverre :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...