sickboi Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har jeg glemt noe viktig i dette oppsettet, eller ser det ok ut? http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...84-BC58F0687B10 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ser ut som du har alt der, og bra oppsett også! 9800pro gir mest for pengene i den klassen.. Fete lys! Infocare kan jeg anbefale på det sterkeste! NorthQ'en min kan jeg ikke høre engang.. så den er stille! Støtsikker eske: Endret 17. november 2004 av datating Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 takk *ler* det merkelige er at skjermen jeg bestilte: Samsung 17" LCD Syncmaster 710N, Black, plutselig forsvant fra lista mi..og at sluttprisen ikke oppdaterte seg selv. Og når jeg leter etter denne skjermen..så finner jeg den ikke... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Fant den bare i sølv.. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 ja..jeg å! fikk nettopp en kjip melding fra komplett.no... de kunne ikke bygge denne pc'en for meg, siden de bare bygger pc'er som ligger i pc byggeren... Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 Noen som vet om de tingene jeg har i lista mi fra komplett.no, finnes på netshop.no? Prøvde å lete meg frem, men synes det er vanskelig, siden jeg ikke har teknisk peiling... Er jente da....hehe Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 ingen... som veit....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå