int20h Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Beklager at du ikke likte denne artikkelen. Undertegnede hadde nok heller aldri lagt inn en uoffisiell BETA grunnet redsel for stabilitetsproblemer, men det finnes allikevel mange "testere" der ute som har interesse av dette. mvh. Jan Aril Sigvartsen Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 SP er humor! "Små reparasjoner" på bare 111 MB? For tredje gang? Jeg ler meg skakk! Hadde jeg bare vært litt mer geek hadde ikke jeg hatt MS OS. Lenke til kommentar
Two-Face Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Det er faktisk ganske mange som liker å installere slike ting som SP3 i uoffisiell beta form (ikke det at jeg kan skjønne at de gidder, men de vil nå engang...). Grunnen til at den er så stor er vel at SP'ene for win2k ikke bygger på hverandre slik de gjør for NT... det vil si at du kan installere SP3 direkte på en ny win2k installasjon, men betyr også at SP3 må inneholde SP1 og SP2 fixene også :razz: Lenke til kommentar
Colin Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Er enig......de kunne laget to utgaver av SP. En for de som ikke har noen fra før og en for de som har alt fra før. Kanskje de burde ha lagt dette til Windows Update, slik at den faktisk sjekket hva den trengte før den la det inn. Pål Lenke til kommentar
dopus Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 hehe SPene kommer baere som en versjon...det vil si alle feilfixene inklusiv sp1 og 2 kommer også i 3en.forde som har 2 fra før så er det vel mulig å laste ned individuelle fixer for de problemene enn har...if it is not broken, don`t fix it beta er bare tull å legge inn dersom en ikke har alvorlige problemer med win2k og sp2 vent til final er ute håper xp får en service pack snart....den suger dritt styrer på med disken enda jeg har en gig ram powerdvd sliter tungt i xp det sammen gjør en del andre programmer selv om programmene er XP COMPATIBLE møkka prog...går snart tilbake til win2k Lenke til kommentar
Silence Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Quote: On 2001-11-12 12:27, Ar`Kritz skrev:SP er humor! "Små reparasjoner" på bare 111 MB? For tredje gang? Jeg ler meg skakk! Hadde jeg bare vært litt mer geek hadde ikke jeg hatt MS OS. Disse reparasjonene du kaller dem er ikke mye mindre på andre OS heller. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jeg venter med å installere XP igjen før det kommer en sp. Jeg gikk tilbake til W2K, da jeg fikk så mye feilmld, selv på enkelte orginale spill fikk jeg beskjed om at de ikke var gyldige. Samt lastet ned noen patcher, men etter/i innstalasjonen av disse fikk jeg mld igjen som resulterte i at prog/spillet ikke virket lenger, måtte legge de inn igjen uten disse patch`ene. Med tanke på piratkopier har de kommet litt lenger, hurra??? Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Quote: On 2001-11-12 21:53, Colin skrev:Er enig......de kunne laget to utgaver av SP. En for de som ikke har noen fra før og en for de som har alt fra før. Kanskje de burde ha lagt dette til Windows Update, slik at den faktisk sjekket hva den trengte før den la det inn.Pål Jeg vet ikke hvordan det blir med SP3, men så vidt jeg husker har de da gjort det med SP1 og 2?? Enten kunne man laste ned den hele og fulle pakken på over 100 MB, eller man kunne oppgradere via WindowsUpdate. Da fikk man kun de filene man trengte - download typisk 15-20 MB. Eivind. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Jeg har kjørt windowsupdate og på legg/til fjern programmer er det haugevis av PRE-SP3 fixer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå